Matryoshka Doll Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det har seg slik skjedd at min s2 har blitt ødelagt. søskene mine prøvde på koden men fikk det ikkje til så dei trykte på av-knappen og la den frå seg på en benk(sikkert litt hard, mest sannsylig derfor den ikkje virker). så den virker ikkje, den tar i mot lading men gir ingen signaler, den slår seg ikkje på, skjermen er hel. batteriet er fint men mange deler er byttet fra før. ingen av desse delene som jeg har byttet er deler som ikke er nødvendig for at tlf skal starte, som høgtaler, mic. håper noen vet hva som kan vere gale, og korleis eg kan fikse det. raske svar hadde vert midt i blinken Lenke til kommentar
Doge Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Har du prøvd å hard resette telefonen? =) PRESS AND HOLD VOLUME UP + Home Button Keep pressing these 2 buttons + press Power button for 2-3 Seconds Release only power button, but KEEP pressing Volume up + Home Buttons With Volume down select wipe data/factory reset (3rd) > Press Power (VOLUME UP + HOME + POWER buttons) Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 prøvd det meste for å si det sånn, ingenting skjer. en tillegs opplysning er vel at tlf var rootet, men mange uker siden jeg gjor det Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg regner med at du har forsøkt å ta ut batteriet en stund? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 nei.ja, ubevist lot jeg det ligge uten for tlf i dag, så ja Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det kan være at du har skadet påknappen rett og slett Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Det kan være at du har skadet påknappen rett og slett håper for all del det er den, men hvordan sjekker jeg om den fungerer? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 da trur jeg eg kanskje har funnet problemet, skjermen. den ser helt fin ut men jeg har lat tlf stått på lading og jeg prøvde å skru den på den ble varm, så virker som at den fungerer men at ingenting kommer opp på skjermen. noen som vet om hvor jeg kan kjøpe billig skjerm? er det lønnsomt? Lenke til kommentar
GXT Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Nei, dette lønner seg ikke, med mindre du finner spesielle kilder for deler. Når jeg har reparert skjermen på mine telefoner, har jeg vanligvis fått tak i ødelagte telefoner hvor skjermen er intakt. En ny skjerm hos en vanlig nettforhandler kan fort koste deg 1000-800,- som etter min mening ikke er verd prisen. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 SII er ganske gammel nå, ingen vits å bruke penger på den. Du burde gå til innkjøp av en ny telefon Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 SII er ganske gammel nå, ingen vits å bruke penger på den. Du burde gå til innkjøp av en ny telefon planen var å skifte fant, pris ned til 500. men så fant jeg oppo find 7 som kommer snart, og da var det egentlig ikke noe valg:) Lenke til kommentar
poffer Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 noen? Har en vannskadet S2 men display er ok og glass uten riper (får slått den på men den restarter hele tiden). Har og et ubrukt originalt batteri liggende og du kan overta "vraket" og batteri for et par hundre kroner + evnt frakt/forsendelses omkostninger. Ta kontakt hvis intr. Alternativt - hva skal du ha for "vraket" ditt? Lenke til kommentar
Kris_910 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Den blir veldig varm når du skrur den på? Dette burde ikke ha noe med skjermen å gjøre. Prøv å sett den til lading i en pc, og se om det kommer opp feilmelding i windows. Er tuppen på laderen også glovarm? (hver forsiktig, du kan brenne deg vis det er problemet jeg tror det er). Har hvert borti et par stk, og på den ene kom det opp feilmelding i windows at det var feil/for høy spenning. Vil tro det er batteriet, ladeinngang eller hovedkort. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Den blir veldig varm når du skrur den på? Dette burde ikke ha noe med skjermen å gjøre. Prøv å sett den til lading i en pc, og se om det kommer opp feilmelding i windows. Er tuppen på laderen også glovarm? (hver forsiktig, du kan brenne deg vis det er problemet jeg tror det er). Har hvert borti et par stk, og på den ene kom det opp feilmelding i windows at det var feil/for høy spenning. Vil tro det er batteriet, ladeinngang eller hovedkort. den har vert sann når tunge program går, så den virker men ikkje skjermen Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Om det er noen som har en s2 skjerm til overs? Lenke til kommentar
Jon3s Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har en s2-skjerm liggende. Den er hvit. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 sorry litt sent, bestilte ny på tysdag Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 helvete, satan, da har jeg byttet skjermen, men den fungere forsatt ikkje................ hva er feilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå