Asderp Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hei. Jeg skal bytte min iPhone 5 skjerm, men da jeg skal bestille på ebay skjermer til iphone 5 står det; LCD Screens, Lens screen, screen digitzer, osv? Vet noen forskjellen på dette? Takk! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Litt usikker på lens screen, men skal forsøke å forklare etter beste evne, er ingen ekspert så du får beklage om jeg tar feil. Skjermen er delt inn i to deler, en er av glass "vanlig glass" og en digitizer som er selve skjermen. hvor knust er skjermen din ? er det slik at du har bilde, altså kan skru på mobilen ? Hvis ja,så er det glasset som sitter øverst du trenger å bytte, derimot er det ingen respons i skjermen så må du bytte digitizer og. Håper det var litt mer oppklarende en mitt forrige svar, jeg skulle gi deg ett svar men ble opptatt så rakk det ikke og nå kom jeg tilbake til at det var slettet. Like greit. Ett lite råd er at du setter det godt inn i denne prosessen før du gjør jobben da jeg gjetter det er derfor du spørr ? Lenke til kommentar
Asderp Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Litt usikker på lens screen, men skal forsøke å forklare etter beste evne, er ingen ekspert så du får beklage om jeg tar feil. Skjermen er delt inn i to deler, en er av glass "vanlig glass" og en digitizer som er selve skjermen. hvor knust er skjermen din ? er det slik at du har bilde, altså kan skru på mobilen ? Hvis ja,så er det glasset som sitter øverst du trenger å bytte, derimot er det ingen respons i skjermen så må du bytte digitizer og. Håper det var litt mer oppklarende en mitt forrige svar, jeg skulle gi deg ett svar men ble opptatt så rakk det ikke og nå kom jeg tilbake til at det var slettet. Like greit. Ett lite råd er at du setter det godt inn i denne prosessen før du gjør jobben da jeg gjetter det er derfor du spørr ? Takker for svar. Er det ikke slik at på de nyeste iPhonene så er alt slått sammen? Altså at jeg må kjøpe LCD Digitizer assembly? Skjermen fungerer men er knust. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Litt usikker på lens screen, men skal forsøke å forklare etter beste evne, er ingen ekspert så du får beklage om jeg tar feil. Skjermen er delt inn i to deler, en er av glass "vanlig glass" og en digitizer som er selve skjermen. hvor knust er skjermen din ? er det slik at du har bilde, altså kan skru på mobilen ? Hvis ja,så er det glasset som sitter øverst du trenger å bytte, derimot er det ingen respons i skjermen så må du bytte digitizer og. Håper det var litt mer oppklarende en mitt forrige svar, jeg skulle gi deg ett svar men ble opptatt så rakk det ikke og nå kom jeg tilbake til at det var slettet. Like greit. Ett lite råd er at du setter det godt inn i denne prosessen før du gjør jobben da jeg gjetter det er derfor du spørr ? Takker for svar. Er det ikke slik at på de nyeste iPhonene så er alt slått sammen? Altså at jeg må kjøpe LCD Digitizer assembly? Skjermen fungerer men er knust. Du...jeg skal være ærlig og si at jeg ikke er 100% sikker men jo det stemmer av det jeg og vet...og om man kan skille de tror jeg nok beste og "enkleste" blir å kjøpe den komplett Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Kjøp deg et komplett Display Assembly. Du vil aldri klare å splitte LCD'en fra Digitizer/Glass og sette det sammen igjen uten å ødelegge en av de. Bytte av hele assemblyet er ganske lett på iPhone 5. (Jeg gjør dette på daglig basis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå