Knøtten86 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hei. Jeg har litt problemer med hdmi overføring og ringte til asus sin support telefon og fikk litt hjelp. Han ba meg gå inn og endre på no skjerm greier og da ble oppløsninga på pc'n helt forandret. Så nå er oppløsninga 1024x768 istedet for 1280x800 som er standard for min 15 tommer skjerm. Har prøvd å gå inn på kontrollpanetlet for å endre på det. Men høyeste oppløsning som vises der er 1024x768. Er det noe jeg kan gjøre for å få pc'n normal igjen Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Oppstår problemet kun når du har koblet til en ekstern skjerm? Hvis det, forsøkt å holde nede tasten med windowslogoen samtidig som du trykker tasten P. Velg deretter utvid. Hvis ikke det hjelper kan du forsøke å oppgradere skjermkortdriveren. Hvis du finner modellnummer og operativsystem kan jeg se om jeg finner den rette driveren. Om du er usikker på hvilket operativsystem du har kan du trykke start og høyreklikke på "datamaskin" for deretter å velge egenskaper. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 bare høyreklikk på skrivebordet, velg skjermoppløsning. Lenke til kommentar
Knøtten86 Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Oppstår problemet kun når du har koblet til en ekstern skjerm? Hvis det, forsøkt å holde nede tasten med windowslogoen samtidig som du trykker tasten P. Velg deretter utvid. Hvis ikke det hjelper kan du forsøke å oppgradere skjermkortdriveren. Hvis du finner modellnummer og operativsystem kan jeg se om jeg finner den rette driveren. Om du er usikker på hvilket operativsystem du har kan du trykke start og høyreklikke på "datamaskin" for deretter å velge egenskaper. Tror kanskje jeg trenger å oppdatere skjermkortdriveren. Min pc er en ASUS X54C 15.6" HD Pentium B960,4GB RAM,320GB HDD,DVD±RW,W7 Home. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Installer denne:http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/Drivers/VGA/Intel/VGA_Intel_HD_Graphics_Win7_64_Z815102559.zip Lenke til kommentar
Knøtten86 Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Installer denne: http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/Drivers/VGA/Intel/VGA_Intel_HD_Graphics_Win7_64_Z815102559.zip Det fungerte Tusen tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå