Roger Roger Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Tap mot Villa og Palace på så kort tid. For en kollaps, Mourinho. Får han sparken igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Liverpool er nok heldige hvis de får 1 poeng ut av kampene mot Chelsea og City. Tror City vinner, Chelsea på andre og så Liverpool. HAHAHAHAHA, DEILIG!! Tusen takk, Crystal Palace! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Liverpool er nok heldige hvis de får 1 poeng ut av kampene mot Chelsea og City. Tror City vinner, Chelsea på andre og så Liverpool. Liverpool spilte jevnt i begge bortekampene, og på hjemmebane har vi vel vunnet alle bortsett fra to i PL. Syv strake seire også, så Liverpool er knepene favoritter i begge kampene. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Fantastisk! Nydelig Palace! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Sjukt om Palace tar denne, da blir det bare City i gullkampen. City skal spille borte mot både Arsenal og Liverpool, passe naive om dere tror at City har vunnet gullet allerede. Passe naivt å tro at Chelsea er ute av gullkampen hvis de er 2p bak Liverpool. Vil tro Chelsea er favoritter på Anfield. City også. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 De har ikke vunnet gullet allerede, men har stor tro på at de tar det no. Om City skal få konkurranse så blir det nok av Chelsea. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Sykeste. Takk Terry. Vær så snill og vinn i morgen, Liverpool! 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Sjukt om Palace tar denne, da blir det bare City i gullkampen. City skal spille borte mot både Arsenal og Liverpool, passe naive om dere tror at City har vunnet gullet allerede. Passe naivt å tro at Chelsea er ute av gullkampen hvis de er 2p bak Liverpool. Vil tro Chelsea er favoritter på Anfield. City også. Ingen slår Liverpool nå for tiden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Favoritter er de nok, men ikke noen store favoritter. 1-2 og to gode kamper av Liverpool på bortebane mot begge lag snakker for seg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Liverpool er nok heldige hvis de får 1 poeng ut av kampene mot Chelsea og City. Tror City vinner, Chelsea på andre og så Liverpool. Liverpool spilte jevnt i begge bortekampene, og på hjemmebane har vi vel vunnet alle bortsett fra to i PL. Syv strake seire også, så Liverpool er knepene favoritter i begge kampene. Jeg gidder ikke å bruke tid eller energi på denne diskusjonen, det blir så subjektivt uansett. En av oss har rett og vi får se når kampene er unnagjort Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Manu-boysa lever i denial! Vil ikke innse at LIVERPOOL er med og kjemper!!!!! WOOOOOO 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Der røyk ligagullet, om vi noensinne hadde en sjanse. Kan faktisk ikke tape borte mot nedrykkskanditater som Palace. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Der røyk ligagullet, om vi noensinne hadde en sjanse. Kan faktisk ikke tape borte mot nedrykkskanditater som Palace. Tror City tar det. Hvis Pool vinner så blir det mye vanskeligere, men 2 poeng er ikke umulig spesielt siden dere fortsatt skal møte dem. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Manu-boysa lever i denial! Vil ikke innse at LIVERPOOL er med og kjemper!!!!! WOOOOOO Har absolutt aldri sakt at dere ikke er med å kjempe, for det er dere - jeg har bare sakt at dere ikke kommer til å vinne Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Manu-boysa lever i denial! Vil ikke innse at LIVERPOOL er med og kjemper!!!!! WOOOOOO Har absolutt aldri sakt at dere ikke er med å kjempe, for det er dere - jeg har bare sakt at dere ikke kommer til å vinne Hehe, siktet ikke til deg, men mange andre som ikke vil nevne Liverpool som en utfordrer. Blir så glad over denne spenningen vi får i slutten av sesongen, så sykt gøy. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Der støtter jeg deg. Det er mye artigere for absolutt alle hvis det er spenning til siste kamp 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Alltid irriterende å møte Pulis, men de fortjener hvert eneste poeng idag. Ikke godt nok av oss. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Digg med Chelsea-tap i denne kampen da! Den så jeg ikke komme. Liverpool skal vel møte CP i starten av mai og den kampen grur jeg meg til. Tony Pulis kan å føkke opp for Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå