Trond Olav Løkken Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 tango lagunas Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Flott presentasjonsbilde, og kjekt med informativ følgetekst! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Klart og flott bilde. Et bilde med bevegelse og stemning i. Denne gang er det også uten støy, ett pluss for det. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Klart og flott bilde. Et bilde med bevegelse og stemning i. Denne gang er det også uten støy, ett pluss for det. Takker for tilbakemelding, Svein og fotopoulsen! Når jeg fotograferer slike motiv, er jeg egentlig ute etter adskillig mer sløring. Jeg tror vi blir fort ferdige med bilder som nettopp dette, fordi de overlater for lite til betrakter, De er for opplagte til å ha den slitestyrke f.eks typiske kunstbilder har, bilder du kan betrakte ofte og lengre, og som gjemmer noe, som overlates til betrakters fantasi, tolkning etc. Det slår meg at selv et gårdagens billig kamerahus lett "fryser" bevegelse nokså totalt, og ganske støyfritt. Mens de eldre husene fra Olympus slet alvorlig innendørs uten blits (jeg bruker konsekvent ikke blits), men derfor overrasket med nettopp bilder som jeg ønsket med; med en god del "slep" i begelsene. Og på kjøpet digital støy, som jeg mener ofte er med å skape bildet. Man kan selvfølgelig stille et moderne kamera ned til tidligere utstyrs maximumnivå, for å oppnå samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg