Bergtatt Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Portrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Ett flott portrett som jeg likte veldig gott. Syns du har utnyttet det naturlige lyset på en fin måte, og fått ett klassisk Rembrandt utrykk/lys. Litt mittstilt og litt trangt i bunnen, ellers syns jeg dette var veldig bra. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hei Emil. Teknisk bra med fin bruk av naturlig lys. Arvid. Lenke til kommentar
Bergtatt Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Ett flott portrett som jeg likte veldig gott. Syns du har utnyttet det naturlige lyset på en fin måte, og fått ett klassisk Rembrandt utrykk/lys. Litt mittstilt og litt trangt i bunnen, ellers syns jeg dette var veldig bra. Tusen takk! Kan egentlig si meg enig i at bildet vart litt vel mittstilt og trangt i bunnen. Lenke til kommentar
Bergtatt Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Hei Emil. Teknisk bra med fin bruk av naturlig lys. Arvid. Tusen takk, Arvid! Er ganske fersk/lite erfaring når det gjelder lyssetting. Her er det brukt en billig softbox fra ebay som er plassert ganske nær ansiktet + reflektor på andre siden av ansiktet, i et mørkt rom. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei Emil.jeg har ingen erfaring med lyssetting men det ser ihvertfall ut som du har lyktes bra her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg