EasyCook Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 75% av grunnen til at jeg kjøpte PS4 var så jeg kunne kopiere filmer og serier over på en memory stick, å bruke ps4n som avspiller, men den gang ei..Dette er jo mulig på ps3, men ikke ps4? wtf..? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det er mye som er mulig på ps3, men som ikke har kommet til ps4 enda dessverre. Fokuset til Sony er tydeligvis på spill, som jeg er veldig fornøyd med da jeg har andre enheter til slike ting, men skjønner at folk blir overrasket. Det verste er vel ingen 3d støtte på blu-ray. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Sony har store interesser innenfor både film og musikk. Mest sannsynlig vil ps4 forbli uten slik støtte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 De vil vel ikke la PS4 bli en avspiller for "nedlastede slemme piratfilmer" ellernoe slikt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Mediastøtte kommer.Hvis du tenker på DLNA støtte, så ja. Men er det noe som tilsier at de vil åpne for å legge inn forskjellige videofiler slik som på ps3? Se på Vita: Kun mulig med mp4. En annen ting er den antipirat programvaren de har brukt i noen år nå på ps3. Det er også et tegn på innstramming av slikt. Håper jeg tar feil selvsagt. Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Hva er DLNA?Faen ass, i natt fikk HDMI kabelen jeg må ha liggende fra pcn og over stuegulvet til tvn gjennomgå av kaninen min igjen, flisete og fæl nå, ståltråder i alle retninger, men funker fortsatt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Mediastøtte kommer.Hvis du tenker på DLNA støtte, så ja. Men er det noe som tilsier at de vil åpne for å legge inn forskjellige videofiler slik som på ps3? Se på Vita: Kun mulig med mp4. En annen ting er den antipirat programvaren de har brukt i noen år nå på ps3. Det er også et tegn på innstramming av slikt. Håper jeg tar feil selvsagt. De har nevnt at mediastøtte kommer i en senere oppdatering. Og ikke bare DLNA. Hva er DLNA? Faen ass, i natt fikk HDMI kabelen jeg må ha liggende fra pcn og over stuegulvet til tvn gjennomgå av kaninen min igjen, flisete og fæl nå, ståltråder i alle retninger, men funker fortsatt DLNA er mediadeling over nettverket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Smart å legge den kabelen fast i veggen da. Eller ikke ha kaninen ute av buret når du ser på PC-TV Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Kaninen er frittgående 24/7, bare i det siste han har fått smaken på kabler.Men uansett rævva å ha en kabel liggende over gulvet hele tiden. Jaja, får vel kjøpe spare og kjøpe tv med USB port isteden Lenke til kommentar
G Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Ikke noe negativt om din kanin. Men, hadde det nå vært en hund, så hadde jeg vel tilgitt den. Men en kanin av alle ting. Kan du ikke ha den i et annet rom, eller lage et utebur, med varmelampe eller noe sånn? Det blir uansett spennende som PS4-eier å se hvor mye de åpner for etterhvert. Endret 31. mars 2014 av G Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Må la tassen ha plass å bevege seg på, perfekt samboer, veldig rolig og gjør ikke stort ut av seg, krever minimalt med vedlikehold og, mye mindre enn katt. Er bare ledningene som har fått gjennomgå i det siste, men nå har jeg klart å få alle ut av veien.Blir spennende å se hva som skjer fremover på ps4 fronten ja, ikke så veldig imponert til nå i allefall. Endret 31. mars 2014 av EasyCook 4 Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 hah han var dårlig søt da!!! men til dere som har litt peil.. sikkert ett jævlig dumt spørsmål,men det der ps Home på ps 3.. det finns ikke på ps4 eller?? :O Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Off-topic: Hver sin smak. Ikke snakker den til deg, og det er kanskje derfor du har den istedetfor et kvinnemenneske? Men, det må jo bli litt kjedelig i lengden med en "tause birgitte"? Ikke kan du lære den noe særlig med triks, som kan være nyttig, eller? Meget dårlig sex-partner. Dårlig til å ta oppvasken.. The list goes on. Hva er det som tiltaler? Litt søt kanskje med pels på. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 En Chromecast kan vel løse dette på en enkel og rimelig måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå