Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Treg PC

Anbefalte innlegg

Hei!

PC'en min begynte plutselig å gå litt tregt for et par dager siden. Har en Samsung 9-serie med Windows 8 som kun er et par mnd gammel og som kostet over 9000,- da. Har oppdatert antivirus og sjekket oppgavebehandlingen og det er ikke noe som tar mye minne. Merker spesielt dette når jeg skal streame serier og filmer på f.eks. HBO (det hakker veldig når jeg spiller av i HD). Noen som vet hva som kan være årsaken? Vurderer å ta en full reset av PC'en.

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om det hakker bare under streaming, altså ved nett bruk. så er det et internet problem.

det kan også være for dårlig skjermkort eller software du spiller av med.

litt vanskelig å si herfra :)

Det hakker ellers og, som når jeg scroller på facebook, nettaviser osv, men det er ikke så irriterende. Er nok ikke internettet det er noe galt med, da jeg gjerne kan loade ferdig en hel film og fremdeles så hakker det. Har jo virket fint i flere måneder nå, så skjønner det ikke :)

Endret av Ewie
Lenke til kommentar

det gjør det ja.. da ville jeg sendt den inn. kan være prosessor eller ram som begynner ta kvelden :)

Fant ut at Windows 8 har en funksjon som gjør at du kan installere windows på nytt uten å miste filer og innstillinger, og det virket veldig bra :)

Endret av Ewie
Lenke til kommentar

det gjør det ja.. da ville jeg sendt den inn. kan være prosessor eller ram som begynner ta kvelden :)

Fant ut at Windows 8 har en funksjon som gjør at du kan installere windows på nytt uten å miste filer og innstillinger, og det virket veldig bra :)

Alle pc'er har det. men det blir ikke sånn uten grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...