Andrull Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Er vel typisk Corsair CX-syndrom det der. Av personlig mening så synes jeg det er et skyhøyt antall CX-PSUer som er DOA (Dead on arrival). Både fordi jeg selv har bygd og solgt billige maskiner med disse PSUene (samt litt fra forum som også har ligende problemer som deg TS). Ja, det virket nesten som om det var 50/50 sjans for at de funket, så anbefaler jeg aldri en slik PSU til noen igjen. Hadde dog vært interessant å studere en slik defekt Corsair-CX PSU mer nøye for å se akkurat hva som er feil med de. (om det var noe som gikk igjen)Er jo aldri noe gøy når du får DOA, og ikke bare tar det tid før du får opp PCen å gå, men spesielt for uerfarende så kan det være et lite "mareritt" når du ikke har peiling på hva som er galt. 1 Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Må bare si at pcen min oppleves som tilnærmet lydløs, så all klaging om bråkete vifte er i alle fall tull men er jo rart det er så mange enheter som er DOA ja.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg husker at det var mye på ram brikker(DOA) før i tiden, er lenge siden jeg har sent inn ram brikker på grunn av det. Husker at jeg måtte gjøre det på presskotten(hehe) min. Sokkel 478. PS: Av dere som folder så var det den maskinen jeg startet å folde med. 3200MhZ/år 2004. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå