Gå til innhold

Hvilke kort bruker dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har det integrerte i mitt Asus A7N8X kort, og eit Logitech 640 (trur eg) 5.1 system.

 

Eg høyrer harddisken surre i hodetelefonene (irriterende)

 

Kan eg oppleve forskjeller på å investere i eit lydkort?

 

det er vel ikke akkurat harddisken du hører.. har det samme problemet med en slags "summing" i høytalerne..

 

hjelper det å bytte lydkort?

 

--alexio

Lenke til kommentar
Eg har det integrerte i mitt Asus A7N8X kort, og eit Logitech 640 (trur eg) 5.1 system.

 

Eg høyrer harddisken surre i hodetelefonene (irriterende)

 

Kan eg oppleve forskjeller på å investere i eit lydkort?

 

det er vel ikke akkurat harddisken du hører.. har det samme problemet med en slags "summing" i høytalerne..

 

hjelper det å bytte lydkort?

 

--alexio

 

høres ut som dere sliter med en liten jordfeil, sett maskina i en jordet kontakt og sjekk om surringen blir borte..

Lenke til kommentar
Eg har det integrerte i mitt Asus A7N8X kort, og eit Logitech 640 (trur eg) 5.1 system.

 

Eg høyrer harddisken surre i hodetelefonene (irriterende)

 

Kan eg oppleve forskjeller på å investere i eit lydkort?

 

det er vel ikke akkurat harddisken du hører.. har det samme problemet med en slags "summing" i høytalerne..

 

hjelper det å bytte lydkort?

 

--alexio

 

høres ut som dere sliter med en liten jordfeil, sett maskina i en jordet kontakt og sjekk om surringen blir borte..

 

Hadde samme problemet selv på mitt onboard lydkort. Det plukket opp hviningen fra harddiskene og cd/dvd-drevene når de arbeidet. Trur problemet er dårlig skjerming av lydchip og utganger. Forsvant når jeg tok i bruk mitt Audigy 2.

Lenke til kommentar

Audigy 1. Klager ikke. Har ikke brukt den sånn seriøst til å lytte til musikk og slikt, men det er billig og bra. Har tidligere hatt litt forskjellig. På den forrige maskinen hadde jeg et yamaha integrert ett som var en heller trist affære. Har hatt SB PCI 128, men siden det var i dostiden så var det litt skitt å bruke. Før det hadde jeg et SB Pro som jeg måtte kaste tter det begynte å spille forferdelig falskt.

 

Tenker nå på å kjøpe meg et slikt et Terratec DMX (tror det het det, får ikke sjekket det nå siden Komplett tøyser med meg) for musikkbruk og slikt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...