noNameRequired Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hei. Det er ganske så flaut å stille dette spørsmålet, men må spørre det, siden jeg ikke finner måten å skrive tegnet " på? Jeg driver å lærer Python programmering og jeg er lei av å klippe og limet det tegnet, så jeg lurte på om hvordan jeg i det hele tatt lager dette tegnet? Om denne tråden er settet på feil plass så ber jeg forum-moderatorene flytte denne tråden et annet sted. Mvh En flau kar som spør dette spørsmålet... Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Shift+2 Endret 28. mars 2014 av Icetears Lenke til kommentar
etse Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Først av alt: fint om du skriver en beskrivende tittel på tråden. "Hjelp" sier oss veldig lite. Greit å skrive kort hva du trenger hjelp med i tittelen så man fort vet om dette er noe man faktisk kan hjelpe med. Forslag til tittel: Hvordan skrive anførselstegn På normale tastatur er det: Shift+2 Endret 28. mars 2014 av etse Lenke til kommentar
noNameRequired Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Takk for hjelpen. Igjen meget flau over å spørre dette spørsmålet, men hadde dessverre ikke noen andre valg en å spørre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Om du ser på tastaturet ditt (om det er ren norsk layout) så ser du om du skal bruke Shift+n eller Ctrl+Alt+n for å skrive forskjellige tegn. Er tegnet oppe på talltastene er det Shift, er det nede så bruker du Ctrl+Alt. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) I Python har følgende tegn samme betydning: ' <-- Dette tegnet er normalt sett mellom "æ" og "Enter", ingen tast-kombinasjon kreves. Endret 28. mars 2014 av slacky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå