oab-1966 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Natt til 8 mars forsvant Malaysia Airlines, MH 370, en Boeing 777-200 på vei fra Kuala Lumpur. Flyet forsvant sporløst. Siden den gang har de ikke funnet flyet. Denne saken ligner mer og mer på saken om Madeleine Mc Cann. I Madeleinesaken har de sagt tusenvis av ganger at de har funnet spor uten at det har blitt noen positive resultater. Det har oppstått samme tendenser om det savnede flyet, "at de har funnet spor". Ja, det er blitt den nye Madeleinesaken, en gedigen farse med andre ord. Endret 28. mars 2014 av oab-1966 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 4-åring, savnet siden 2007. Boeing 777, savnet siden 8. mars. Bortsett fra at begge er savnet ser jeg ikke de helt store likhetene. Og jeg synes ikke noen av dem fortjener å bli kalt en farse. Pressedekningen av dem, derimot .... 1 Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 4-åring, savnet siden 2007. Boeing 777, savnet siden 8. mars. Bortsett fra at begge er savnet ser jeg ikke de helt store likhetene. Og jeg synes ikke noen av dem fortjener å bli kalt en farse. Pressedekningen av dem, derimot .... Jeg ser tendensene allerede..... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Det er jødene, alt sammen. Bare spør dem som har bevisene og kunnskapen vi andre ikke har. Sånn utenom det så er det også jødene sin feil. Vi skal bare si at det er jødene sin feil fordi da har vi automatisk rett. Selv om det burde vært feil det også. Noe som da hadde blitt jødene sin feil. Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Det er jødene, alt sammen. Bare spør dem som har bevisene og kunnskapen vi andre ikke har. Sånn utenom det så er det også jødene sin feil. Vi skal bare si at det er jødene sin feil fordi da har vi automatisk rett. Selv om det burde vært feil det også. Noe som da hadde blitt jødene sin feil. Jeg tror Illuminati står bakom forsvinningen av det savnede flyet, Malaysia Airlines MH 370. Det er Illuminati som er de virkelige makthaverne og som har kontaktet utenomjordinger eller aliens som det heter for å fange opp flyet i romskipet. Jeg tror ærlig talt ikke MH 370 befinner seg en plass på planeten jorden, men om bord i et romskip en plass ut i verdensrommet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Det kan ha blitt skutt ned: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fHCO-lxqwhY#t=203 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Min teori: Piloten dro i spaken og flyet forlot jordens atmosfære og forsvant ut i verdensrommet. De lander på Mars om et par måneder. Alle ombord er prøvekaniner for Mars-prosjektet til NASA. Endret 4. april 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå