Nyph Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 LOL skal si origin begynner å bli deperate, nå gotter jeg meg vilt her i god stolen med steam the one and only Jeg vet ikke hva som er mest komisk, at du tror Origin sliter, eller at Steam er den eneste akseptable løsningen For min egen del er Origin hakket bedre enn Steam, mye fordi Origin har raskere servere, og bedre grensesnitt, men Steam hjelper jo kraftig på med at grensesnittet er snegletregt, butikken/webleseren har en oppdateringsfrekvens på 0.1 Hz, så mye tull med validering/konvertering av spillfiler, og modfunksjonaliteten som fungerer like bra som Windows 8s mangel på startmeny. LOL nå må du slutte å trolle forumet kamerat du som trolle Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Veldig enig med Noreng her. Fantastisk å se at så mange flere mennesker får prøvd ut Dead Space 1. Helt klart et av mine favorittspill der ute. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Driver Origin å snoker rundt like mye idag som den gjorde? Origin er neppe verre enn Steam på de fleste områder. Lenke til kommentar
ReVeiLeR Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Man får faktisk 2 spill i måneden hos Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå