Ernie Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vegstandarden i Norge Jeg har fått den store æren å åpne delen "på kanten" hos Amotor. Siden det er valginnspurt nå har jeg valgt temaet "Vegstandarden i Norge", noe jeg engasjere meg mye for. Les artikkelen her Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Greit artikkel :-) Land som Danmark og Finland har nesten dobbelt så lave tall som Norge! Dobbelt er vel ikke rette ordet her.. Hva med å gjøre slik at artikkelen åpnes i et eget vindu, slik som de andre søstersidene gjør ? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Greit artikkel :-) Land som Danmark og Finland har nesten dobbelt så lave tall som Norge! Dobbelt er vel ikke rette ordet her.. Nei, dobbelt er nok ikke riktig ord. Skal skrive om den settningen nå Hva med å gjøre slik at artikkelen åpnes i et eget vindu, slik som de andre søstersidene gjør ?Nå er jeg ikke helt med her. Mener du linken i tråden her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg