kenny28 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er det mulig å flytte Spotify spilleliste over til Google music (android) ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Du kan gjøre et forsøk med Portify, hos meg fungerte det ikke. Anbefaler at du logger på med et engangspassord, for sikkerhets skyld. 1 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg har og testet Portify, men kom ikke lengre enn der man skal få velge hvilke spillelister man skal flytte. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Slenger meg på tråden, har vel planer om og forsøke meg på flytting av spillelistene mine selv, Portify ser ut til og være den mest kjente løsningen så langt, selv om mange opplever at det ikke virker også. Får se om jeg gjør et forsøk etter jobb. Også hørt rykter om at Google jobber med en løsning for å lettere importere musikk inn i Google Play Music, noe som virker troverdig dersom de har planer om å konkurrere med alt veletablerte musikk tjenester som Spotify . Endret 28. mars 2014 av esoteric Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Gi en tilbakemelding her om du får eller ikke får det til Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg har og testet Portify, men kom ikke lengre enn der man skal få velge hvilke spillelister man skal flytte. Hos meg bare forsvant hele programmet straks den godkjente Spotify-passordet... Jeg hadde ikke så mange spillelister, så jeg har gjort alt manuelt. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg har funnet en utvidelse til Chrome som søker opp sang for sang. Ikke helt optimalt, men enklere enn å søke manuelt. Er på jobb nå, så har ikke oversikten her. Skal prøve å huske å finne den når jeg kommer hjem senere i dag. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg har funnet en utvidelse til Chrome som søker opp sang for sang. Ikke helt optimalt, men enklere enn å søke manuelt. Er på jobb nå, så har ikke oversikten her. Skal prøve å huske å finne den når jeg kommer hjem senere i dag. Glimrende Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Som nevnt ikke en helautomatisk løsning, men enklere enn å måtte søke opp selv: Spotify to Gmusic Playlist assistant Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Kom over denne versjon av portify, og har fått flytta over en god del https://plus.google.com/+ChristerØdegårdPedersen/posts/PykhwpA1D1K Helt smertefritt gikk det ikke men, måtte kjøre portify i kanskje 5-6 runder da det lukket seg i blant, og hvor mye som mangler har jeg ikke helt oversikt over, men utvalget er jo ikke helt identisk, så forvent vel litt rot, men er mer eller mindre fornøyd med resultatet. Godt tips Khaffner om bruk engangspassord til google innloggingen, jeg tenker alt for ofte "det går sikkert bra", og programmer som det der kan ofte ha skjulte hensikter, spesielt med tanke på at alle google kontoene som logges inn der vil være kontoen som betaler for Music tjenesten, og da igjen ofte koblet til til ting som folks bankkort og mye annet Endret 28. mars 2014 av esoteric Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Mulig dette er samme versjonen som din, esoteric? Fungerte fint i flere omganger uten å lukke seg: Last ned Endret 29. mars 2014 av insolvent Lenke til kommentar
magillo Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Mulig dette er samme versjonen som din, esoteric? Fungerte fint i flere omganger uten å lukke seg: Last ned @insolvent, kan du laste opp på nytt? Linken er død, og jeg får ikke esoteric sin versjon til å fungere (krasjer etter Spotify innlogging). Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Mulig dette er samme versjonen som din, esoteric? Fungerte fint i flere omganger uten å lukke seg: Last ned @insolvent, kan du laste opp på nytt? Linken er død, og jeg får ikke esoteric sin versjon til å fungere (krasjer etter Spotify innlogging). Ah! Trodde den ville ligge der lenger.. Prøv denne linken, da! Håper denne portifyversjonen fortsatt fungerer. Lykke til! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg får ikke Portify til å funke, desverre. Det du (learntofly) postet om en link til Chrome-"butikken" funket heller ikke... Har vel en ca 1000 sanger på min Spotify og går neppe over til Google Music før jeg vet at mesteparten av spillelistene går over på en enkel måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå