Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unormalt problem med frenum

Anbefalte innlegg

Vel, det har seg slik at jeg og en dame har holdt på mens vi tok amfetamin, så hun tørket ut, og jeg røk strengen..

Jada, den grodde tilbake, men kanskje 1/3 så tykk.

I går så røk jeg den på nytt, jeg ble for ivrig.

Blir strengen å vokse tilbake til slik den var sist gang, eller enda mer skjør enn sist gang? Er det mulig å få den forsterket?

Anonymous poster hash: 47d0c...e3d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som det er på tide å ta en prat med legen. Det kan hende du har et fysisk problem der, at kroppen kanskje mangler evne til å lege seg selv.

Jeg tok det grusomme skrittet å snakket med en lege i dag faktisk, jeg fikk tilbydd full omskjæring, eller bare fjerning av frenum, siden den er så skjør.. Men jeg ble opplyst om at frenum har en del nerver, så mister noe sensitivitet hvis jeg fjerner frenum :(

Nevnte jeg hadde lest om at man kunne "strekke" den, da glansen bøyer seg når jeg blir kåt, men siden strengen var så tynn så var det ikke vits i følge legen min. Og at det gjør vondt.

Jaja, fjerner jævelskapet.

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg for å bruke tråd i et døgn, for å drepe huden. Også når det bare var en hvit streng igjen så tok jeg frem et sterilisert barberblad, og kuttet(på øverste del av strengen), ja jeg hadde steriliserte hender, 8 timer etterpå og det gjør ikke vondt engang selv om jeg får stå.

Jada, steriliserte alt av utstyr med piercing swabs.

Fjernet hele strengen selv, kan ikke si jeg mistet noe følelse som jeg merker, men har ikke fått testet utstyret i action da det må gro.

Ja, jeg brukte bare trådmetoden i et døgn siden tråden var så tynn... Brukte samme metode på undersiden, den var litt værre, jeg blødde bare litt, og måtte kutte bort en klump som ble igjen(regner med senen eller noe trakk seg tilbake dit, dette har jeg sett på flere bilder så det er ikke unormalt)). Men det sluttet å blø fort.

Nå gjør det ikke vondt hvis jeg strekker forhuden helt ned, så jeg regner med det ikke gjør vondt under sex generelt heller.

Jeg har sammenlignet med bilder og lest guider, penisen min ser mye bedre ut nå, og det er ikke en stor skinnfille som henger og slenger heller .p

Hevingen er gått ned, og ingen tegn til smerte, og jeg ser like bra ut som bildene jeg fant, og for det meste så ser jeg bedre ut. Så jeg er godt fornøyd med resultatet.

Jau, fikk litt hjelp i fra ei vennine som er sykepleier.

Lenke til kommentar

Må legge til at hun ville gjøre det, men jeg nektet å slippe et kvinnemenneske med skarpe ting rundt utstyret mitt. Så hun bare så på at jeg gjorde alt riktig. Vel, så riktig som piercingswabs kunne gjøres, skulle hatt iodine eller lignende. Fikk noe bacimylisin eller hva det heter av hun.

Lenke til kommentar

Bra du fikk hjelp. Tror ikke det generelt sett er anbefalt å operere på seg selv!

Edit: skrivefeil

Aldri finn på å gjøre noe slikt, hvis du ikke kan prosedyren. og/eller får hjelp.

Hehehehe, tøffere enn toget du :p

Neida, uten at jeg overdriver, så gjorde nipplepiercinger 10 ganger mer vondt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...