Skallekos Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Det er ikke bare snakk om varigheten på øyenkontakten. Og det er stor forskjell på øyner som smiler, og øyner som forteller noe annet. Skjønner. Ikke lett å se forskjell. Det jeg vet er at det ikke virket som noe negativt, kanskjer mer som en nysgjerrighet i øynene. Anonymous poster hash: 40b84...eec Da misforsto du meg dessverre. Jeg mener at det ér lett å se forskjell. Endret 30. mars 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Det er ikke bare snakk om varigheten på øyenkontakten. Og det er stor forskjell på øyner som smiler, og øyner som forteller noe annet. Skjønner. Ikke lett å se forskjell. Det jeg vet er at det ikke virket som noe negativt, kanskjer mer som en nysgjerrighet i øynene. Anonymous poster hash: 40b84...eec Da misforsto du meg dessverre. Jeg mener at det ér lett å se forskjell. Ok. Jeg vil lett se at øynene smiler? Isåfall har jeg nok tolket smilende øyne mange ganger. Skjønner hva du mener Takk for oppklaringen. Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg