AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hei. Jeg fant ingen tråder om dette. Kom i snakk med ei vennine om dette temaet. Hvordan vet man at man er attraktiv? Synes dette er veldig vansklig å vite. Jeg aner ikke hva folk synes om mitt utseende, eller personlighet. Hvis ingen forteller deg at du er attraktiv, kan man da vite at noen finner deg attraktiv? Jeg blir ofte kalt søt. Aldri skjønt hva folk mener med det. Har også fått andre komplimenter. Er likevel søt jeg hører mest. Har lagt merke til såkalt "stirring" av folk. Ikke på noe negativ måte, mer på en nysgjerrig måte. Så langt har jeg tatt dette positivt, men er det egentlig det? Er de samme som ser på meg. Er mer som lange blikk. Vi tiltrekkes av ulike ting, men det er ofte noen som får mer oppkersomhet av samme/motsatt kjønn, så det er klart det er noe mange av oss blir tiltrukket av. Jeg har spesielt en venn som folk faller som fluer for. Utrolig mange som har hatt følelser for henne. Jeg vet at hun kan få hvem som helst, gutter og jenter. Er det noe jeg kan se etter? Har spurt noen venner og de syens jeg ser bra ut. Når jeg ser meg selv i speilet så synes ikke jeg at jeg ser så verst ut. Jeg opplever heller ikke å få så mye oppmerksomhet av det motsatte/samme kjønn. Hvis jeg gjør det så er det ikke sikkert jeg har lagt merke til det. Jeg er ikke ute etter noe forhold nå, så jeg følger ikke så godt med. Har dere noen tips til ting jeg kan se etter? Finnes det en slags test man kan ta blant folk, som vil fortelle om de synes du ser bra ut? Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Kan du ikke bare legge ut et bilde på en av disse sidene hvor utseende rates? Det er håpløst å få ærlige svar i reelle situasjoner. 4 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Nå er det jo svært mange forskjellige ting som gjør en person attraktiv. Men hvordan vet man om man selv er attraktiv? Det jeg har fått inntrykk av er at hvis en er attraktiv, så bare vet man det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg forstår ikke poenget med å vite om man er attraktiv på generell basis eller ikke... det gir ingen mening. Er jeg interessert i noen spesielle sørger jeg bare for å bli attraktiv for dem, alle andre kan mene akkurat hva de vil uten at det betyr noe som helst for meg. Men jeg er jo mann, ting er kanskje litt anderledes da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg forstår ikke poenget med å vite om man er attraktiv på generell basis eller ikke... det gir ingen mening. Enig, systemet kan manipuleres. Man kan gjøre seg mer eller mindre attraktiv alt ettersom hvem "offeret" er.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Ts her Var bare nysgjerrig. Virker som mange av mine bekjente liker de samme trekkene . Er kanskje ikke så greit å vite hvor attraktiv man er. Tusen takk for svar Kommer ikke til å legge ut bilde Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Det er nok riktig at mange av de samme trekkene ér attraktive, vil jeg tro.Og mange trekk utgjør jo en god variasjon av hvordan disse trekkene er fordelt rundt. Og noen har mange attraktive trekk mens andre kan ha litt mindre av attraktive trekk. Og ikke nødvendigvis de samme trekkene heller. Samtidig som personligheten til de fleste er jo relativt unik, så disse attraktive trekkene vil bli noe individuell når de blir kombinert med personligheten, og hvordan trekkene da kommer frem, hos den personen.Hvilke trekk er det du tenker på da, TS? Utseende? Personlighet? Sjarm? IQ? Utdanning? Endret 28. mars 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Hei. takk for svar Jeg tenker på sjarm, personlighet og utseende. Jeg er ikke så flink til å se om folk ser på meg fordi de synes jeg er attraktiv eller om de bare ser fordi det er noe annet meg meg som har oppmerksomheten. Er det tegn på at noen synes du er attarktiv uten at de forteller det til deg? Jeg har sett meg litt i speilet. Jeg synes ikke jeg er stygg. Synes jeg ser grei ut. Litt usikker på om jeg er over gjennomsnittet eller hvor jeg ligger. Som sagt så blir vi tiltrukket at forksjellige ting. Har ofte lurt på om noen har hatt noe for meg, men jeg er ikke personen til å spørre ut om det. Har hørt at jeg har sjarm, så noe går fint hverfall Jeg kan virke litt androgyn. Mange unge ser ofte på meg, da lurer de som regel på hvilket kjønn jeg er. Den eldre generasjonen tar meg for å være gutt. Jeg er jente, men jeg er veldig guttete, og kan forstå at mange tror jeg er gutt. Jeg blir tiltrukket av jenter, så det er de jeg er ute etter. Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Man merker jo fort om noen er tiltrukket av deg. Dette ser man i øynene deres. Og smilet noen ganger. Eller ut i fra hva, det er dem sier til deg. Og å bedømme om en selv er på over eller under gjennomsnittet ved å se på deg selv i speilet er tåpelig. For da handler det bare om din egen mening om deg selv, og igjen andres. Og hvordan en person ser på seg selv er jo svært individuelt, uavhengig om man egentlig er attraktiv og pen eller ikke. Ønsker du å vite om du er over eller under snittet, så må du jo gå ut i fra andres mening da, sammenlignet med mange andre som ligger overalt på skalaen. Bare ett speilbilde kan jo vise så mangt. Men det finnes jo mange negative og uattraktive trekk og. Her og vil nok bekjente si at de misliker mye av de samme trekkene. Og utover et mindre tiltrekkende utseende, er det mange personlighetstrekk, som misunnelse, skadefryd, uhygenisk, lite empatisk, manipulerende, kverulerende, osv. Det er jo alltid en helhet av et menneske med både positive og negative trekk. Og så sammenlignes det gjerne sammenlagt hvor attraktiv denne helheten blir, for alle andre. Eller én annen, evt. Endret 28. mars 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Man merker jo fort om noen er tiltrukket av deg. Dette ser man i øynene deres. Og smilet noen ganger. Eller ut i fra hva, det er dem sier til deg. Og å bedømme om en selv er på over eller under gjennomsnittet ved å se på deg selv i speilet er tåpelig. For da handler det bare om din egen mening om deg selv, og igjen andres. Og hvordan en person ser på seg selv er jo svært individuelt, uavhengig om man egentlig er attraktiv og pen eller ikke. Ønsker du å vite om du er over eller under snittet, så må du jo gå ut i fra andres mening da, sammenlignet med mange andre som ligger overalt på skalaen. Bare ett speilbilde kan jo vise så mangt. Men det finnes jo mange negative og uattraktive trekk og. Her og vil nok bekjente si at de misliker mye av de samme trekkene. Og utover et mindre tiltrekkende utseende, er det mange personlighetstrekk, som misunnelse, skadefryd, uhygenisk, lite empatisk, manipulerende, kverulerende, osv. Det er jo alltid en helhet av et menneske med både positive og negative trekk. Og så sammenlignes det gjerne sammenlagt hvor attraktiv denne helheten blir, for alle andre. Eller én annen, evt. Tusen takk for et utdypende svar Disse blikkene jeg har fått noen ganger, lenger øyekontakt. Da har jeg følt at de er tiltrukket av meg. Det er noe i øynene deres. Igjen tusen takk for svar. Deilig at noen tok dette seriøst Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det er ikke bare snakk om varigheten på øyenkontakten. Og det er stor forskjell på øyner som smiler, og øyner som forteller noe annet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Sidan det å vere attraktiv i stor grad er noko dei rundt deg observerer, så må du nesten prate med andre. Du kan sjølvsagt vurdere deg sjølv basert på andre, samfunnsnormen osv., men du har kanskje eit litt skeivt bilete i forhold til det andre har. Du vil nok aldri klare å vurdere deg sjølv på den måten, tilsvarande om du skulle vurdere deg sjølv frå ein anna person sitt perspektiv. Har du gode og ærlege vener, så kan du jo alltids spørje, sjølv om du neppe vil få eit 100% ærleg svar. I så fall kan det kanskje vere meir effektivt å møte nye folk, bruke litt tid på å bli kjent med deg, for så å spørje. Oppi det heile, så er folk forskjellige. Av 10 personar, så kan 5 finne deg attraktiv, og 5 ikkje. Spør du tilfeldigvis 10 personar som finn deg attraktiv, så kjem du godt ut av det. Tilsvarande kjem du dårleg ut av det dersom du spør 10 personar som ikkje finn deg attraktiv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Det er ikke bare snakk om varigheten på øyenkontakten. Og det er stor forskjell på øyner som smiler, og øyner som forteller noe annet. Skjønner. Ikke lett å se forskjell. Det jeg vet er at det ikke virket som noe negativt, kanskjer mer som en nysgjerrighet i øynene. Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Sidan det å vere attraktiv i stor grad er noko dei rundt deg observerer, så må du nesten prate med andre. Du kan sjølvsagt vurdere deg sjølv basert på andre, samfunnsnormen osv., men du har kanskje eit litt skeivt bilete i forhold til det andre har. Du vil nok aldri klare å vurdere deg sjølv på den måten, tilsvarande om du skulle vurdere deg sjølv frå ein anna person sitt perspektiv. Har du gode og ærlege vener, så kan du jo alltids spørje, sjølv om du neppe vil få eit 100% ærleg svar. I så fall kan det kanskje vere meir effektivt å møte nye folk, bruke litt tid på å bli kjent med deg, for så å spørje. Oppi det heile, så er folk forskjellige. Av 10 personar, så kan 5 finne deg attraktiv, og 5 ikkje. Spør du tilfeldigvis 10 personar som finn deg attraktiv, så kjem du godt ut av det. Tilsvarande kjem du dårleg ut av det dersom du spør 10 personar som ikkje finn deg attraktiv. Jeg har spurt ei venn. Hun sa at hun synes jeg var pen. Det er nok som du sier at noen kanskje vil pynte litt på sannheten. Også tror jeg mange vil si at man er pen kanskje fordi man er venn med vedkommende. Jeg kan med hånden på hjertet si at ingen av mine venner er stygge, eller lite attraktive. Om dette er fordi de er vennene mine kan godt hende, at dette vil automatisk gjøre de litt attraktive i mine øyne. Ikke på den måten at jeg er interessert i de, men jeg skjønner hvorfor andre er det. Skulle gjerne spurt folk hva de synes, men det blir litt rart. Tror faktisk jeg kan resonere meg frem til hva mange hadde svart. Du er gjennomsnittlig, du er søt, ikke helt min type, du er litt kjekk, du har pene øyne osv.... Komplimentet jeg har fått mest av i mtt liv er at jeg er søt. Jeg tror det har med min personlighet å gjøre. Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Eller her da Nei, fordi et bilde kan bedra. Det beste er å se personen i virkeligheten. Man merker jo fort om noen er tiltrukket av deg. Dette ser man i øynene deres. Og smilet noen ganger. Eller ut i fra hva, det er dem sier til deg. Og å bedømme om en selv er på over eller under gjennomsnittet ved å se på deg selv i speilet er tåpelig. For da handler det bare om din egen mening om deg selv, og igjen andres. Og hvordan en person ser på seg selv er jo svært individuelt, uavhengig om man egentlig er attraktiv og pen eller ikke. Ønsker du å vite om du er over eller under snittet, så må du jo gå ut i fra andres mening da, sammenlignet med mange andre som ligger overalt på skalaen. Bare ett speilbilde kan jo vise så mangt. Men det finnes jo mange negative og uattraktive trekk og. Her og vil nok bekjente si at de misliker mye av de samme trekkene. Og utover et mindre tiltrekkende utseende, er det mange personlighetstrekk, som misunnelse, skadefryd, uhygenisk, lite empatisk, manipulerende, kverulerende, osv. Det er jo alltid en helhet av et menneske med både positive og negative trekk. Og så sammenlignes det gjerne sammenlagt hvor attraktiv denne helheten blir, for alle andre. Eller én annen, evt. Ja, man merker om kjemien er der fort. Å se seg selv i speilet og si du er attraktiv er en dårlig måte, selv om du blir kåt av å se deg selv.. ALLE mennesker har negative trekk, eller en kink eller noe som er galt med de. Jeg går heller for en 7/10 dame med personelighet som jeg liker, enn en 10/10 dame som har en ufordragelig personelighet. Endret 29. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Herlig så bra at dere svarer meg serriøst. Var redd det kom til å bli usakelig, og dumt. Har nå blitt litt klokere. Tror jeg kan slappe litt av. Kjærleiken kommer når den kommer Igjen, takk så mye for all hjelp. Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Håper du finner den rette Endret 30. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hei. Jeg fant ingen tråder om dette. Kom i snakk med ei vennine om dette temaet. Hvordan vet man at man er attraktiv? Synes dette er veldig vansklig å vite. Jeg aner ikke hva folk synes om mitt utseende, eller personlighet. Hvis ingen forteller deg at du er attraktiv, kan man da vite at noen finner deg attraktiv? Jeg blir ofte kalt søt. Aldri skjønt hva folk mener med det. Har også fått andre komplimenter. Er likevel søt jeg hører mest. Har lagt merke til såkalt "stirring" av folk. Ikke på noe negativ måte, mer på en nysgjerrig måte. Så langt har jeg tatt dette positivt, men er det egentlig det? Er de samme som ser på meg. Er mer som lange blikk. Vi tiltrekkes av ulike ting, men det er ofte noen som får mer oppkersomhet av samme/motsatt kjønn, så det er klart det er noe mange av oss blir tiltrukket av. Jeg har spesielt en venn som folk faller som fluer for. Utrolig mange som har hatt følelser for henne. Jeg vet at hun kan få hvem som helst, gutter og jenter. Er det noe jeg kan se etter? Har spurt noen venner og de syens jeg ser bra ut. Når jeg ser meg selv i speilet så synes ikke jeg at jeg ser så verst ut. Jeg opplever heller ikke å få så mye oppmerksomhet av det motsatte/samme kjønn. Hvis jeg gjør det så er det ikke sikkert jeg har lagt merke til det. Jeg er ikke ute etter noe forhold nå, så jeg følger ikke så godt med. Har dere noen tips til ting jeg kan se etter? Finnes det en slags test man kan ta blant folk, som vil fortelle om de synes du ser bra ut? Anonymous poster hash: 40b84...eec For meg holder det å se meg selv i speilet, da forstår jeg hvorfor alle kvinner finner meg attraktiv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Håper du finner den rette Takk for det Hvis du fortsatt leter etter den rett, så håper jeg du finner den du å Anonymous poster hash: 40b84...eec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg