Ovidia2 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Red Love Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Flott. Har ikke sett dette som motiv før noen plass. Og, at du også har splittet grenen; prikken over i-en. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Hjetelig takk for fin kommentar Mr.Sanders!! Satte stor pris på den!! MVH Tove Lenke til kommentar
nutini Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hei Tove. Estetisk flott,men skulle gjerne sett hele speilingen Arvid. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Hei Tove. Estetisk flott,men skulle gjerne sett hele speilingen Arvid. Hei Nutini og tusen takk for tilbakemeldingen:) Jeg kuttet der bevisst. men det kanskje fungerte dårlig.. så legger ut føre kutt også.. fint å høre andres synspunkter Tenkte på bildets format og å komme litt mer inn i motivet... God helg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
nutini Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Bevisst kutting er fint ,da er det ihvertfall bevisst Jeg liker versjon 2 best men det er jo en smakssak. God helg Tove 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Dette ser jo riktig lekkert ut, fikk lyst på ferske jordbær nå. Angående komposisjon, så likte jeg best det første. Jeg tenker som så. Når det som er nærmest kameraet er ute av fokus, så fungerer det best, om det er VELDIG nærme. Som du siger, man får en følelse av å komme inn i motivet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Dette ser jo riktig lekkert ut, fikk lyst på ferske jordbær nå. Angående komposisjon, så likte jeg best det første. Jeg tenker som så. Når det som er nærmest kameraet er ute av fokus, så fungerer det best, om det er VELDIG nærme. Som du siger, man får en følelse av å komme inn i motivet. Tusen takk for fin tilbakemelding fra deg Fotopoulsen MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg