AnonymDiskusjon Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Vært sammen i 1år nå ca, begge er 25, begge har hatt flere partnere. Hun har aldri vært våt. Blir ikke våt.Jeg kan stimulere gpunktet hennes, men fortsatt blir det ingenting. Hun sier hun blir våt, men jeg har hatt et 2x antall partnere, å kjenner mildt sagt en forskjell. Får du ikke inn penis uten spytt/glidemiddel - så er det tørt. Er trusen din våt, så er du svært våt. Får du inn penis uten hjelp, så er du våt. Trenger du en fuktighetsmåler, så er du vel ikke akkurat våt. Jeg har ingen nevnverdige problemer med damer, men jeg aner ikke hva jeg gjør galt. Hva angår prevensjon så har hun spiral, så problemet ligger ikke prevensjonsmessig. Hun sier sex er veldig bra, faktisk hørte jeg av en venninne av henne at det var den beste sexen hun hadde hatt. Selvsagt kan jeg ta det med en klype salt, men jeg gjør absolutt alt, å spør å graver å prøver alt. Fra bilsex, hyttesex, soffa, kjøkken, natur, oral, anal - alt. Jeg vet ikke, men jeg føler meg ikke hele tiden attraktiv, selvom jeg nå faktisk er det, uten å være høy i hatten. Blir litt sprø av dette. Anonymous poster hash: bb24a...2b8 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Det er ikke sikkert du gjør noe galt, enkelte jenter er bare sånn. Ble litt grinete selv første gang jeg kom over en, men det er nok i mange tilfeller en rent fysiologisk mangel, og uansett ikke en det er spesielt vanskelig å kompensere for. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Noen mennesker har ikke sex-driv, hvordan i huleste klarte du å gå deg inn i dette tornekrattet? når dere hadde hatt sex 5 ganger og hun var bone dry burde du skjønt tegninga, urutinert. Du skal også drite i å få dårlig selvtillit for dette for hun har som sagt et problem rent fysiologisk. Dama skal være våt, er jo samme som om du aldri hadde vært hard, bare ikke like obvious.... hate to say it...... damaged goods Anonymous poster hash: f75b5...e64 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Tja, ikke godt å si. Blir hun blir kåt, hvilket jo er merkbart på andre ting, så kan det godt være fysiologisk. f.eks. Sjøgrens. Er hun derimot aseksuell vil det nok utvikle seg til et problem etterhvert. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 http://www.sexogsamfunn.no/sex/Seksuelle-problemer/Blir-ikke-v%C3%A5t/ 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det kan være lurt å oppsøke hjelp. Høres ut som det er noe som er galt, man skal bli våt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Vært sammen i 1år nå ca, begge er 25, begge har hatt flere partnere. Hun har aldri vært våt. Blir ikke våt.Jeg kan stimulere gpunktet hennes, men fortsatt blir det ingenting. Hun sier hun blir våt, men jeg har hatt et 2x antall partnere, å kjenner mildt sagt en forskjell. Får du ikke inn penis uten spytt/glidemiddel - så er det tørt. Er trusen din våt, så er du svært våt. Får du inn penis uten hjelp, så er du våt. Trenger du en fuktighetsmåler, så er du vel ikke akkurat våt. Jeg har ingen nevnverdige problemer med damer, men jeg aner ikke hva jeg gjør galt. Hva angår prevensjon så har hun spiral, så problemet ligger ikke prevensjonsmessig. Hun sier sex er veldig bra, faktisk hørte jeg av en venninne av henne at det var den beste sexen hun hadde hatt. Selvsagt kan jeg ta det med en klype salt, men jeg gjør absolutt alt, å spør å graver å prøver alt. Fra bilsex, hyttesex, soffa, kjøkken, natur, oral, anal - alt. Jeg vet ikke, men jeg føler meg ikke hele tiden attraktiv, selvom jeg nå faktisk er det, uten å være høy i hatten. Blir litt sprø av dette. Anonymous poster hash: bb24a...2b8 Hun overdriver hvor god sexen er til vennine sine, mange jeg har kjent har gjort det.. Våthet? Det er faktisk noe galt psykologisk eller fysiologisk. Hun burde oppsøke en lege som kan videreføre hun til en urolog. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Eventuelt en gynekolog. Kan være lurt å få utredet det, finne ut hva som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg