Lch Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Noen tips? Merker, butikk, etc? Komplott har stort sett innkommende dyre plater i november, og det er lenge til. Elkjøp ligger langt i Gokk, og har bare Verbatim til 30,- platen. Dvs. de skal liksom ha Packard Bell, men neida!, det har de ikke inne vettu. Jeg driter egentlig i om det er 2,4x eller 4x (1x er jeg ikke så sugen på ) eller hvor jeg kjøper det, så lenge det ikke koster det hvite i øyet. Helst skulle jeg hatt en lokal pusher jeg kunne gått ned og fått på dagen av, men må jeg ut på intarweb, så får jeg vel det. Jeg driver liksom og tukler med litt forskjellig, så jeg skulle liksom hatt noen forsøksdyr. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 eller www.brenner.no Mailer du folka bak brenner.no så har de litt fler plater enn det som ligger ute på webshoppen (f.eks ritek G04 4X DVD-R og bulkpaq 4X DVD+R) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Ah. Glimmers. Brenner.no visste jeg om fra før, men jeg ante ikke at de var såpass fleksible. Packard Hell-platene jeg kjøpte på Elkjip var RITEK<etellerannet>, og de funker som krem på bolle overalt. Verbatimene får jeg ikke lest av noe mediainformasjon fra. :/ Hjertelig takk for tips. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Verbatim = Se på bakside av coveret/pakningen. Made in Japan = Taiyo Yuden Made in Singapore/india/Taiwan = Mitsubishi chemicals. Grunnen til at siden til brenner.no ikke er oppdatert ennå er at de fikk inn platene på Torsdag og ville ikke legge ut info om tilgjengelighet/priser før alt var på lager og alle fraktgebyrer o.l. var betalt (slik at de kunne oppgi eksakt pris). Ja har mailet frem og tilbake en del med en hos brenner.no, virker grei han jeg hadde kontakt med, fikk litt rabatt siden jeg bestilte mange plater også Ikke det at pxp.no er dårligere, jeg fikk rabatt hos dem også når jeg bestilte mange plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå