FKL982 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Verdens beste Smite-lag er er samlet i Atlanta denne helgen.Esport: Nordmenn spiller om 1,2 millioner kroner i nytt spill Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor er det ingen saker om Smite her egentlig? Det er et utrolig bra spill! Et friskt pust i en rimelig overfylt moba-sjanger. 3 Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Vi får bare bli flinkere til å dekke Smite fremover, da :-) 2 Lenke til kommentar
Gunnar Storhaug Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jaaa, skriv gjerne mer om Smite 1 Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Enig med de over!! Dersom du spiller SMITE, legg meg gjerne til "SirButtfck" er navnet ingame Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Nå får ikke jeg tid å spille så mye for tiden, men prøvde Smite for en stund siden. Og må si det va utrolig mye mer innvolverende enn andre MOBA's som f.eks LoL. Mer aim based er det også, kjekt å se et såpass nytt spill får slike premier! Lenke til kommentar
igxx Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) har ca 2-3k timer med Smite, og er veldig trist over at det vært såå lite omtale rundt spillet, det kom ut på Tirsdagen, og 200k$ turneringen har vært planlagt lenge!Spiller selv comp, men mangler litt for å slå dem, selv om vi har møtt dem et par ganger Hvis det er noe dere lurer ang Smite så er det bare å spørre driver også denne tråden:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1485692, men siden aktiviteten ikke har vært skyhøy har det ikke kommet så veldig mange oppdatteringer, men hvis aktivitet økes, og ting etterspørres, hjelper jeg gjerne til Endret 27. mars 2014 av igxx Lenke til kommentar
Warlamena Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 igxx, deg husker jeg! Du sendte meg en melding på twitch som jeg brukte 1 mnd på å svare på haha! Kult at du forstatt er i gamet 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) . Endret 1. januar 2018 av €uropa Lenke til kommentar
varoes Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Elsker virkelig dette spillet. Håper vi får se mer dekning av det fremover, da det virkelig er noe Hirez fortjener Var faktisk ikke klar over at så mange nordmenn var med, lykke til gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå