Gå til innhold

Dead Space GRATIS på Origin!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk å kjøp bleier når dere skal spille eller ha enkel tilgang til en dusj :D

EDIT: Mulig bare jeg som har frynsete nerver men damn det spillet kom under huden på meg...

Tja, er spennende i starten. Men den utvikkler seg til å bli et standard skytespill.

Lenke til kommentar

De første 15 minuttene var ihvertfall ubehagelige... Prøver å trøste meg med at third person viewen gjør det hele kanskje litt mindre stressfult, på en annen side så har man kameraet trøkt opp i bakhodet noe som gjør noe med innlevelsen. Får se hvor mye av Ishimura jeg orker å utforske :p

Lenke til kommentar

Det er ett bra spill. Hvor skummelt der er kan diskuteres. Det spiller veldig på "hva lurer rundt neste sving/hjørne" når det kommer til spenning/"skummelhet".

Så fort man innser at det stort sett ikke er noe rundt neste sving, så ble det veldig lite skummelt. Og det tok ikke så veldig lang tid for meg før jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Det ligger gratis på TPB også. Har det alltid gjort. :p :p Syns dette spille ble alt for kjedelig. Alle "skummle" scenene var for åpenlyse, som det stort sett er i alle "Skummle" spill. Kjøpte Dead Space 2 og 3 eller noe sånt på humble bundle en gang også til bortimot gratis pris, men trokke det blir spillt. Ser ut som samma greia

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...