Niklasp Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Vil kåre både de beste maskinene og menneskene i 2016.Cybathlon vil være OL for de med robot-proteser Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 En sport for de rike regner jeg med ^^ En uteligger som liker å sparke ball får neppe en slik arm Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Ganske genialt, dette burde startes opp fort. for utviklingen som blir gjort her, kan hjelpe MANGE. da kostnaden til utvikling kan til slutt dekkes av sporten, i stede for de som trenger protesen eller lignende. Ser frem til denne type sportsending.. da kanskje jeg ser litt på sport, bare for og få med meg det neste store i teknologi. Lenke til kommentar
VonGrav Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 En sport for de rike regner jeg med ^^ En uteligger som liker å sparke ball får neppe en slik arm Slik er verden desverre (: Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 dette kan bli utrolig spennende å følge med på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg