SirAmp Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Hei, jeg skal kjøpe meg et nytt tastatur til skriving, jeg har mer eller mindre bestemt meg for Corsair K70. Det jeg lurer på er om jeg skal velge versjonen med blå eller brune brytere. Dette er jo en "smak og behag" sak, men er det noe sted jeg kunne fått testet begge? evt. er det noen av dere som har erfaringer med begge typer brytere? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 En god forklaring finner du i denne testen:http://www.tomshardware.com/reviews/mechanical-switch-keyboard,2955.htmlHer er det også bevegelig .gif som hjelper til med å se hvordan knappen kommer til å føles. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg har allerede satt meg godt inn i det, og kan "teorien" om hvordann det skal fungere. Det er å få prøvd det, eller litt personlige meninger fra noen som har brukt dem jeg er nysgjerrig på. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Dra på Elkjøp eller lignende, der har de som regel tastaturer utstilt med flere typer brytere som det er mulig å trykke på. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Jrg har et MK80 med cherry blue (prøvde å kombinere gaming- og skrive-tastatur). Er helt fantastisk, bare man blir vant med *clickety-click* Vil aldri ha noe annet nå 1 Lenke til kommentar
jonny Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Selv har jeg et CM Storm QuickFire TK (Cherry MX Brown), og jeg er ikke overbevist om at mekaniske tastaturer er det beste. Har hatt dette i flere måneder, men skriver fortsatt raskere på laptop-tastatur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå