Øystein.F. Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Samarbeid og krig står på agendaen i tida framover.Feature: Desse spela gler vi oss til i april Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Forkortet du "nettopp" til "nett" i setning 3 (1 avsnitt), Øystein Furevik? 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Moebius, Blackwell Epiphany og Child of Light er de jeg ser frem til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Ikke så mye å rope hurra for for min egen del, men det er helt greit i grunn! Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Forkortet du "nettopp" til "nett" i setning 3 (1 avsnitt), Øystein Furevik? Nett er ett nynorsk ord som betyr nettopp. Ingen forkorting 2 Lenke til kommentar
slish Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Forkortet du "nettopp" til "nett" i setning 3 (1 avsnitt), Øystein Furevik? Nett er berre ein nynorsk måte å skrive "nettopp" på. Angåande kva eg 'gler' meg til, ser eg fram mot Elder Scrolls Online, om med ein dose skepsis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kanskje like så greit at det ikke er så mye som frister for egen del med tanke på eksamenslesing. Det jeg ser mest fram til er Dark Souls 2s lansering på pc. Kjøpte det digitalt på ps3 grunnet abstinenser, men føler meg svært begrenset på grunn av lav framerate. Det blir greit å forhåpentligvis få spilt det "smuth" på pc. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Her kan fort årets beste spill komme i Moebius eller Blackwell Epiphany. Er Divinity: Original Sin utsatt igjen? Det skulle jo i teorien komme 25. april, og kan fort bli årets beste rollespill. Broken Sword 5 episode 2 kommer også antageligvis i april, og det går jo rykter om at Tex Murphy: Tesla Effect også sniker seg innenfor neste måned.Om alle disse spillene kommer ut og er så bra som det kan virke som har vi kanskje den beste spillmåneden foran oss siden en eller annen gang tidlig på 2000-tallet. Age of Wonders 3 kan jo nesten telles som en april-utgivelse også. Edit: Ser Steam opererer med 22. april som utgivelsesdato for Tesla Effect. http://store.steampowered.com/app/261510/ Endret 27. mars 2014 av radiohodet 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 War of The Vikings bare må jeg ha 2 Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Trials Fusion kommer jo i april. Forhåpentligvis det beste arcadeish spillet som kommer i år... Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Gleder meg til Child Of Light, Trials Fusion, The Incredible Adventures Of Van Helsing II, Tex Murphy Tesla Effect, Lego The Hobbit, Batman Arkham Origins Blackgate, Moebius : Empire Rising. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er mye som kommer. Ser også frem til Warlock 2 som kommer 10 april. Elder scrolls online er også noe som må prøves. Lenke til kommentar
offen Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg tror ikke vi kommer til å se 64 player kamper i War of The Vikings ved lansering. Serverene og klienten er rett og slett ikke optimaliserte nok til det enda enda. 24 player er nok det meste vi kommer til å se ved lansering. Lenke til kommentar
Joachimmen Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Bare småpirk, men bildet ved siden av The Elder Scrolls Online er det samme som er fra Moebius: Empire Rising.. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg teller AoW3 som april-sak, så da er den øverst på min liste. Med Moebius og Tex'ern i toppen også. Kanskje Warlock 2 og Van Helsing 2 under der igjen da. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hobbit-Lego? booo! Tragisk. Når kommer Back to the Future-triologi-lego-spillet? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Child Of Light, Sly Triology, The Amazing Spiderman 2 og FF XIV blir nok kjøpt av det jeg vet kommer i april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå