AnonymDiskusjon Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Hei, Jeg møtt ei jente på nettet fra Kazakhstan for ca 5 mnd siden. Jeg vil dra dit, eller hun skal komme, og vi skal møtes. Men jeg lurte på, hvor mange ganger må vi ha møtt hverandre personlig for å kunne få innvilget forlovelsesvisum? Er det raskere å få familiegjenforening eller forlovelsesvisum? Hva er raskest å gjøre: A) Hun søker visum til Norge, kommer til Norge, og deretter hun søker forlovelsesvisum B) Jeg besøker henne i KZ, og kommer tilbake. Etter det hun søker forlovelsestillatelse C) Jeg besøker henne, gifter oss i KZ. Og vi søker familiegjenforening og bosettingstillatelse D) Hun besøker Norge, vi gifter oss i Norge. Og deretter vi søker familiegjenforening og bosettingstillatelse. Anonymous poster hash: 726ff...2e0 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Litt OT, men gir du henne penger? Utrolig mange som møter folk i fattige land på nett som både er gift med noen der nede og har kanskje barn, som livnærer seg på å lure nordmenn inn i falske forhold... Sier ikke dett gjelder deg, men kan være verdt å sjekke ut godt selv om alt virker bra. "Det skjer ikke meg" og "det er ekte kjærlighet" er noe alle som opplever sånt sier... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Litt OT, men gir du henne penger? Nei nei, gir ikke henne penger. Har erfaring med en pengeslange før, så tviler på at ikke det er et pengeslange. Anonymous poster hash: 726ff...2e0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 aklla, den 27 Mar 2014 - 20:01, sa: Litt OT, men gir du henne penger? Nei nei, gir ikke henne penger. Har erfaring med en pengeslange før, så tviler på at hun er ei pengeslange. Anonymous poster hash: 726ff...2e0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Ingen har noe peiling på dette? En god advokat dere kan henvise til? Anonymous poster hash: 726ff...2e0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå