pmba Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Men fikk dårlig betalt for Windows XP-bakgrunnen.Han knipset et av verdens mest sette fotografier Lenke til kommentar
Populært innlegg Shruggie Skrevet 27. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2014 Herregud, alle skjønner da at Microsoft kunne velge og vrake blant bilder. Hadde han krevd mer penger hadde de bare gått til nr. 2. Det han KUNNE krevd var å få navnet sitt prominent plassert et sted. Ikke på selve bildet selvsagt, men et sted i innstillingene eller filnavnet. 13 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Synes det er rart at folk tror de kan kreve mer etter de har solgt noe, er som å gi bort en lottokupong. Ja, han vil ha mer penger. Men er ikke sånn at Microsoft må betale han noe mer siden de har mye penger, han solgte bildet. De brukte det og det ble en standard, get over it.. 2 Lenke til kommentar
Ulvlithium Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Synes det er rart at folk tror de kan kreve mer etter de har solgt noe, er som å gi bort en lottokupong. Ja, han vil ha mer penger. Men er ikke sånn at Microsoft må betale han noe mer siden de har mye penger, han solgte bildet. De brukte det og det ble en standard, get over it.. Han skriver da slettes ikke at han har planer om å kreve mer penger. Det han sier er at han angrer på at summen han har tjent på det ble så lav som den ble. Ikke noe annet enn dette, han har nok ikke gått ut i media med dette en gang, sikkert bare en som startet en sak om det og som kontaktet han. gi deg. 9 Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg likte den elegante overgangen til hodelus i slutten av artikkelen! 6 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Bruker det enda, jeg, i Windows 8.1 og Debian Endret 27. mars 2014 av sevs Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Blir litt nostalgisk når jeg ser Bliss og Azur.... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Bruker det enda, jeg, i Windows 8.1 og Debian Jeg også, på Windows 8. Har ikke funnet et bakrundsbilde som fungerer bedre i lengden en dette. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg likte den elegante overgangen til hodelus i slutten av artikkelen! Jeg pleier å få med meg de artikkel-bindingene nederst av artikler her. Men, den overså jeg rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg