arsenalfan Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Var så uheldig at jeg klarte å slette viktige filer på macen i dag. Det som skjedde var at jeg satt inn en minnepenn og overførte innholdet på minnepennen over til skrivebordet som tilfeldigvis hadde ei mappe som het akkurat det samme som mappen på minnepennen. Fikk derfor spørsmål om hva jeg ville gjøre med filene. Klarte da å trykke valg om at jeg skulle erstatte mappen på skrivebordet med mappen på minnepennen. Filene fra mappen på skrivebordet er nå helt forsvunnet... Tips til hvordan jeg kan gjennopprette filene? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Jeg vil anbefale Disk Drill. Koster litt penger, men har en gratisversjon, som iallefall lar deg kjøre en scan for å se om filene dine lar seg redde, før du svir av 600 spenn. Endret 27. mars 2014 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 filescavenger fra quetek.com koster penger men er utrolig bra.eller du kan se om Recuva eller Reclaime File Recovery har versjoner for Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå