Gå til innhold

Coop MasterCard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt råd fra Nåla-i-veggen. Jeg kan i tillegg understreke at du kan kombinere Coops medlemskort med Terra Gold, dermed oppnår du totalt 7 %. Kombiner dette med mange av Coop Obs virkelig gode tilbud og du vil nok ha et meget lavt matbudsjett!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med dette kortet? Og evt. søknaden og hvor lamg tid det tar før man får svar? Og hva er kravet til inntekt??

Det er en individuell kredittvurdering og kredittgrense på dette kortet. Ser i en tidligere tråd at har lav inntekt, så det ikke ikke garantert at du får det innvilget. Husker selv at jeg hadde problemer med å få innvilget kredittkort før jeg et år med inntekt registrert på meg selv.

Lenke til kommentar

Det er en individuell kredittvurdering og kredittgrense på dette kortet. Ser i en tidligere tråd at har lav inntekt, så det ikke ikke garantert at du får det innvilget. Husker selv at jeg hadde problemer med å få innvilget kredittkort før jeg et år med inntekt registrert på meg selv.

Kjenner minstepensjonister med både coop-master og -visa.

Derimot krever ya-bank 180K i inntekt.

Der får minstepensjonisten ikke kort selvom hun har flere millioner i bankformue + hus verdt 5 millioner.

Praktiske plastpenger bør alle som ikke har betalingsanmerkninger ha et krav på. Gammeldagse penger ønsker jo regjeringen også bli kvitt siden de er det typiske mafiapengeslaget.

Endret av doro8
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med dette kortet? Og evt. søknaden og hvor lamg tid det tar før man får svar? Og hva er kravet til inntekt??

Ikke gå for dette. Forsøk å få tak i kontokreditt som halverer rentekostnadene eller betraktelig bedre fleksilån på leilighet om du har det.

Hold deg langt unna dette Coop-kredittkortet. Det er dyrere å ha enn mange andre kredittkort i kategorien dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...