blackfish13 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Jeg har hatt et problem med steam en stund, med at bildene ikke ville laste. Så fikk jeg til svar hos steam support: 1. Write down your Steam Account name and password - you will need them to log back into Steam once you have reinstalled 2. Logout of Steam 3. Exit Steam 4. If you currently have any Steam games installed that you would like to keep, please copy the Steamapps folder from C:\Program Files\Steam to your desktop or another directory. 5. Delete the Steam folder in the default location C:\Program Files\Steam 6. Hit windows key + r ( run at the start menu ) and type regedit 7. Delete HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve and HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Valve (or HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Valve on 64-bit Windows) 8. Reboot your computer. 9. Download and install a fresh copy of the Steam installer from http://store.steampowered.com/about/ 10. Run the installer and re-test the Steam client. Jeg gjorde det men når jeg kom til nr 8 "Reboot your computer" og pcen slo seg på igjen så kommer jeg hele veien til der jeg logger meg inn på brukeren på dataen (Windows 7 64bit) alt er som det skal bortsett fra at jeg kan logge meg inn. Det er bare den blåbakgrunnen uten bilde og navnet mitt og der jeg skriver passordet mitt. Der står det bare og blinker cirka hvert 8 sek. Noen som vett hva som er problemet og er det mulig og stile pcen tilbake i tid på en måte når det problemet ikke var der, eller fikse det på en annen måte. Endret 27. mars 2014 av blackfish13 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Du slettet vel ikke mer enn du skulle i Windows registeret vel? Du skulle kun slette nøkkelen Valve og ikke noe annet. Prøv å boote i safe mode, trykk F8 så snart POST er ferdig, men før Windows begynner å laste. Kommer du inn da, trykk Windows tast+S og skriv i søkefeltet Restore eller Gjenoppretting. Jeg vet ikke om dette virker i safe mode da jeg aldri har prøvd det selv. Får du opp Restore eller Gjenoppretting, prøv å gjenopprette PC til en dag tidligere eller den datoen som er nærmest dagens dato. Endret 27. mars 2014 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 dersom du ikke får gjort dette så ville jeg slengt win cden i maskinen og bootet fra denne. hvis ikke jeg husker helt feil så er det en repair windows funksjon i den menyen som kommer etterhvert. 1 Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Du slettet vel ikke mer enn du skulle i Windows registeret vel? Du skulle kun slette nøkkelen Valve og ikke noe annet. Valve key.jpg Prøv å boote i safe mode, trykk F8 så snart POST er ferdig, men før Windows begynner å laste. Kommer du inn da, trykk Windows tast+S og skriv i søkefeltet Restore eller Gjenoppretting. Jeg vet ikke om dette virker i safe mode da jeg aldri har prøvd det selv. Får du opp Restore eller Gjenoppretting, prøv å gjenopprette PC til en dag tidligere eller den datoen som er nærmest dagens dato. Jeg var litt uheldig og kom borti del på HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node istede for HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Valve men det kom en feilmelding så trodde ikke det ble slettet. Det gikk ikke å starte den i Safe Mode. Men prøver å sette windows cden i og reparerer windows på den måten Edit: TUSEN TAKK! dere er helt fantastiske som faktisk gidder og bruke tiden deres til å hjelpe andre Men spesielt takk til deg Brede_Skapstroppen for det virket og bare kjøre Windows cden og reparere windows, du her helt fantastisk. My Hero Endret 28. mars 2014 av blackfish13 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 flott å høre at de enkle løsningene funker innimellom Bare gøy å kunne hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå