knipsolini Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Herregud for en overlegen god spiller Suarez er. 5 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Gleder meg til kampen mot city nå Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Ja der vant Liverpool ligaen, grattis Haha Hva er så morsomt med det? Jeg ser ikke hvordan City eller Chelsea skal vinne ligaen, dere spiller med en helt annen selvtillit og passion enn de to + at det er fortjent også. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Vi har fremdeles to bortekamper mot West Ham og Palace, noe iallefall jeg ikke tar lett på. Ligaen er alt annet enn avgjort. edit: Er det noen i ligaen i år som har 8 seire på rad? Endret 30. mars 2014 av The Doctor Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Igjen diver Sturridge, kvalmt. Dere leder 2-0 og Tottenham suger, likevel må dere filme? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Tøvete med gult til Kaboul der syns jeg. Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Igjen diver Sturridge, kvalmt. Dere leder 2-0 og Tottenham suger, likevel må dere filme? Tosk! Se på reprisen som er bakfra i den retningen Sturridge løper, så ser du tydelig at foten Kaboul strekker ut, tar hhøyrehælen til Sturridge. Soleklart frispark!! 7 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Vi har fremdeles to bortekamper mot West Ham og Palace, noe iallefall jeg ikke tar lett på. Ligaen er alt annet enn avgjort. edit: Er det noen i ligaen i år som har 8 seire på rad? Ja, City. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Tenkte meg det. Trodde kanskje det var 8 unbeaten og ikke 8 seire. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Igjen diver Sturridge, kvalmt. Dere leder 2-0 og Tottenham suger, likevel må dere filme? Tosk! Se på reprisen som er bakfra i den retningen Sturridge løper, så ser du tydelig at foten Kaboul strekker ut, tar hhøyrehælen til Sturridge. Soleklart frispark!! Nei. Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 35 minutt og Mignolet for kjenne litt på ballen... Igjen diver Sturridge, kvalmt. Dere leder 2-0 og Tottenham suger, likevel må dere filme? Tosk! Se på reprisen som er bakfra i den retningen Sturridge løper, så ser du tydelig at foten Kaboul strekker ut, tar hhøyrehælen til Sturridge. Soleklart frispark!! Nei. Ææhhh, jo!! 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Tenkte meg det. Trodde kanskje det var 8 unbeaten og ikke 8 seire. Fra 6-3 mot Arsenal til 5-1 mot Spurs. http://www.nifs.no/lagkamp.php?lag=28&land=2&t=7&u=668096 35 minutt og Mignolet for kjenne litt på ballen... Igjen diver Sturridge, kvalmt. Dere leder 2-0 og Tottenham suger, likevel må dere filme? Tosk! Se på reprisen som er bakfra i den retningen Sturridge løper, så ser du tydelig at foten Kaboul strekker ut, tar hhøyrehælen til Sturridge. Soleklart frispark!! Nei. Ææhhh, jo!! Spolt tilbake og sett gjennom en del ganger. Ingen kontakt. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Ikke noe GOAL på klokka??? Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Vel syns tydelig det såg slik ut eg, men har ikke mulighet å spole tilbake. OG dersom det stemmer at han diver, så er eg enig med deg. Det der bør han holde seg for god til. Tenkte meg det. Trodde kanskje det var 8 unbeaten og ikke 8 seire. Fra 6-3 mot Arsenal til 5-1 mot Spurs. http://www.nifs.no/lagkamp.php?lag=28&land=2&t=7&u=668096 35 minutt og Mignolet for kjenne litt på ballen... Igjen diver Sturridge, kvalmt. Dere leder 2-0 og Tottenham suger, likevel må dere filme? Tosk! Se på reprisen som er bakfra i den retningen Sturridge løper, så ser du tydelig at foten Kaboul strekker ut, tar hhøyrehælen til Sturridge. Soleklart frispark!! Nei. Ææhhh, jo!! Spolt tilbake og sett gjennom en del ganger. Ingen kontakt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Der hoppa jeg og skreik for ingenting!! :-( 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Fatter ikke at headingen til Suarez ikke gikk inn i mål. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jones - Carrick - Vidic - Büttner ser jeg bunnsolid ut i forhold til dette Spurs-forsvaret. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Vi herjer jo ganske greit, akkurat som vi drømte om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå