Svar Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Lurer på å skaffe meg en liten woofer, for å dekke de frekvensene som høytalerene ikke når, men er litt usikker på hvilken og om det har noe for seg. Tenker på en 10", har sett på woofere som xtz 99W10.16 og B&W ASW610 Eneste kravene jeg har er at den skal være 10" og ha speaker level input. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Xtz er veien å gå hvis du ønsker billigst mulig og mest kvalitet. har xtz w99 12.16 S bassen og er utrolig fornøyd. Kan spille sykt høyt og klart, ikke minst strålende til akustisk musikk Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 BW 805d som i 805 Diamond? I så tilfelle må du jo gå for en high-end sub som matcher høyttalerene. ASW 10CM f.eks. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Ja, D som i diamant ja. Prøvde en B&W PV1D, den har en EQ instilling som gir perfekt samspill med 805, litt for bra. Måtte veldig høyt før den slo inn eller så måtte jeg overdrive bassen veldig, så så ikke noe poeng med mer bass for min del, selv om det gjorde seg her og der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå