huf Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Skulle en tur på internett, så da trykte jeg som vanlig på explorer ikonet på taskbaren. Dette var det som kom opp: Merkelig eller hva? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 kommer her og når jeg bruker det ene iconet.. har ikke helt skjønnt hva det er men.. er bare på det ene ikonet så har ikke giddet å bry meg så hardt om det Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 hmm, skulle gjerne ha visst hva det kom av da. "Probably just another bug." Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 "Probably just another bug." En feil! Hallo? Det er Microsoft of Windows vi snakker om her. Feil i Windows oppstår jo like ofte som at paven snakker tydelig. (ironi) Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 En feil! Hallo? Det er Microsoft of Windows vi snakker om her. Feil i Windows oppstår jo like ofte som at paven snakker tydelig.(ironi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå