Arodem Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Batman: Arkham Knight byr i hvert fall på et vell av nyheter for serien.Sniktitt: Batman: Arkham Knight Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg er i utgangspunktet skeptisk til både bilkjøring og en større verden, men vi får se, jeg håper de får til en bra og ikke minst bugfri opplevelse. AtW 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Folk flest kjenner Barbara Gordon som Batgirl. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Folk flest kjenner Barbara Gordon som Batgirl. Mange kjenner henne også som Oracle. Tror det er den funksjonen hun oppfyller i Arkham Knight, i likhet med Asylum og City. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er så utrolig lei av åpen verden spill. Skjønner at folk vil ha det, men så svært få utviklere får det til på en god måte. Alltid klar for mer Batman, men syns Asylum toppa City på lokasjonen, ingen tvil. 1 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg er blodfan av både Arkham Asylum og Arkham City, og jeg er litt skeptisk til en verden større enn den i Arkham City. Se bare på Arkham Origins (som ikke var utviklet av Rocksteady); der var hele Arkham Citys område + en ekstra øy, men det hele virket stort, tomt og sjelløst. Som kjent er tar det ikke mange timer å runde hverken Asylum eller City hvis man ser vekk fra sidequests. Jeg håper at et Arkham spill utviklet for neste generasjons konsoller som har nok RAM og blu-ray, blir et langt spill selv når det kun er snakk om hovedquesten. Det at utvikleren kuttet ut Xbox 360 og PS3 var et modig grep som krevde baller, med tanke på alle millioner av forrige generasjons konsoller som er å finne verden rundt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Skulle ønske Rocksteady hadde lagd Batman sett utifra øynene til Christopher Nolan, en realistisk og mer voksen versjon enn hva dem har gjort i spillene til nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Skulle ønske Rocksteady hadde lagd Batman sett utifra øynene til Christopher Nolan, en realistisk og mer voksen versjon enn hva dem har gjort i spillene til nå. Realistisk faktisk, er ikke det å ta i litt? AtW Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Skulle ønske Rocksteady hadde lagd Batman sett utifra øynene til Christopher Nolan, en realistisk og mer voksen versjon enn hva dem har gjort i spillene til nå. De har alltids hatt en go blanding mellom det grimme og realistiske fra Nolan sin versjon av batman, og det som tekneserien er bygd opp av. Og det tror jeg de klarer og makte denne gangen også Akkurat nå velger jeg og ignorere denne anmeldelsen, i håp om at rocksteady virkelig jobber for en større verden skal være like komplett som de andre spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå