Gå til innhold

Bedre alternativ til Telenor for en "familie" med Prat?

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har Telenor klart å ødelegge den fine abonnements løsningen vi hadde på mobil, så trenger litt tips til et alternativ.

Vi har i dag Komplett M (199,-/249,-) på meg, og min samboer har Prat (min 49,-) Også har vi fri familie.

Meste av hennes bruk er til meg (2-3 timer og 150-300 sms), og det er ikke mye utenom, så her et det snakk om en 50-60 kr i bruk utenom frifamilie. (Bruker ikke noe datatrafikk)

Nå som Telenor er så hyggelige å fjerne Prat, og endre det til Prat100 vil jo hennes faktura bli minimum 129,- Altså dobbelt så dyrt. :hrm:

Har sjekket litt hos andre leverandører men kan ikke se en billig løsning for oss, siden ingen av de andre har FriFamilie (kanskje jeg tar feil?)

Noen geniale tips til oss her? :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Talkmore Link kan jo være et godt alternativ her.
Det koster ingenting pr. måned, men har en minimumsfakturering på 29 kr/mnd som du kan bruke på eget forbruk.
Gratis til alle Talkmore-kunder, så du kan ringe til alle med Talkmore uten at det koster deg et rødt øre (f.eks kona som ringer til deg) :).
Utover Talkmore er det 0,39 kr/min.

Og det beste av alt, ren Telenor-dekning.
Ingen gebyr for BankID, og et av markedets laveste priser på spesialnummer.

Tok ikke hensyn til data, dette koster 20 kr/dagen, eller 5 kr/mb.
Datapakker kan kjøpes til Talkmore Link, f.eks 200 mb koster 49 kr/mnd.

Om du bruker mye datatrafikk kan jo Talkmore sitt abbonement med fri SMS/MIN og 1 gb data til 199 kr/mnd være et godt alternativ.
Om du kjenner noen med Talkmore kan de også verve deg, og da får du 2 månedsavgifter gratis.

https://www.talkmore.no/link.html

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Som sagt hun bruker ikke data, så er kun jeg. Og for 199,- hos talkmore får jeg vel stort sett samme som jeg har hos Telenor i dag.

Må rett og slett sette meg ned å regne på om bruken hos Talkmore (all sms, ringning utenom meg, mms o.l) blir dyrere en sms, mms og mnd pris hos Telenor ser det ut som.

Lenke til kommentar

Har regnet over det, kan se ut som jeg sparer 50-80 kr å bytte til link.

OneCall sin var fin den også, men sambo har for lite bruk til at det skal lønne seg ser det ut som, i alle fall hvis jeg sammenligner med Telenor, men må få henne til å bruke telefonen mer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...