L4r5 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg tror jeg hadde vært en av de første som prøvde å komme seg over grensa til et nøytralt eller uokkupert land. Fuck this shit, I'm outta here! 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Skader ikke så mye å løpe ned til nærmeste matbutikk og plyndre den for masse forsyninger, for deretter gjemme deg i garasjen. Da gir du i hvert fall de vennene dine som prøver å kødde med deg, og som sikkert står gjemt utenfor huset ditt god valutta for spøken. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 "Russland har invadert Norge!" Dette er meldingen du får fra en bekjente. Hva gjør du nå og fremover?! Dette er alt du vet for nå. Får han innlagt. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg hadde umiddelbart prøvd å flykte landet. Ikke faen om jeg skal slåss i noen krig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ingenting. Ser ikke på russland som en trussel. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Tror ikke alvoret hadde gått opp for meg med det første. Samme som i dag når jeg lå i senga på hotellet og brannalarmen gikk. Det tok ca 20 sekunder før jeg kom frem til at jeg kanskje burde ta å sjekke ut i koridoren, ut vinduet og vurdere hva jeg evt skal ta med meg. Men så stoppet den, og nok en falsk alarm legges til statistikken som skal vurderes neste gang alarmen går. Hva angår invasjon så tror jeg USA ikke hadde sittet stille å sett på at yndlingssmiskeren med all oljen hadde blitt invadert av fienden. Ikke resten av nato heller for den saks skyld. Fordelen er kanskje at utlendingene sikkert hadde flyktet til Sverige Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 "Russland har invadert Norge!" Dette er meldingen du får fra en bekjente. Hva gjør du nå og fremover?! Jeg hadde sørget for å verifisere meldingen før jeg bestemmer meg for videre handling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå