Axxxy Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Heisann! Kjøpte en PC jeg bygger selv på komplett for snart 2 år siden. Jeg har 2x4GB RAM som nå blir for lite for mitt bruk. Jeg har 2 litt eldre RAM brikker liggende, altså 2x2GB. Det jeg er usikker på er om PCen min støtter disse RAM brikkene. Hovedkort: ASUS SABERTOOTH Z77, Socket-1155 Nåværende RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 (2x4GB) RAM jeg fant: Kingston Hyper DDR2 2.2V 2GB Vil dette gå? Om ikke, hvorfor? Takk for alle svar! -Daniel Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) du har Ddr3 dem 2x2 er ddr2- funker ikke sammen. forskjellige generasjoner ram Tror ikke hovedkortet ditt støtter DDR2 Endret 27. mars 2014 av TheGaame Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 du har Ddr3 dem 2x2 er ddr2- funker ikke sammen. forskjellige generasjoner ram Tror ikke hovedkortet ditt støtter DDR2 Takk for kjapt svar! Om jeg hadde hatt DDR3 type RAM i brikker, villet det da gått uavhengig av størrelse, eller bør de andre brikkene også være 4GB? -Daniel Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 du har Ddr3 dem 2x2 er ddr2- funker ikke sammen. forskjellige generasjoner ram Tror ikke hovedkortet ditt støtter DDR2 Takk for kjapt svar! Om jeg hadde hatt DDR3 type RAM i brikker, villet det da gått uavhengig av størrelse, eller bør de andre brikkene også være 4GB? -Daniel ja hadde nok kjøpt 2 x 4gb også kansje tilog med akkurat slike du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå