ThoooR Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Pepsi X smaker helt øhm.. greit.... vell ikke så godt som vanlig pepsi eller cola seff.! men jeg skal klare å tvinge d i meg slik at jeg etterhvert begynner å like den! Så når den går ut av prod. kan eg kjøpe opp store mengder av den for en billig penge! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg har smakt pepsiX og det smakte som cola utblannet med vann. men cola vanilla er best! myyye bedre en vanlig cola! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kjøpte Pepsi X i går! den er som mange andre ting som er nytt og spessielt! døme: Gul ketsjup, smakte faktisk "gul" på en måte ! det er sånne ting du kjøper en gang og kun den ene gangen for å teste! den både luktet og smakte litt rar, gikk grett ned når den var kald! men ikke noe jeg kommer til å bruke penger på en gang til! Kan si det sånn att det var godt med vanlig Cola etterpå! Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Smakte ikke veldig godt må jeg si . Smakte den i Juni da jeg var i Danmark Lenke til kommentar
Gn0m Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hmm, Pepsi X smaker ok... Fikk den på skolen en gang Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 jeg synes pepsi X er ganske så god, bedre enn vanlig pepsi... men ingeting slår god old fashioned coca cola Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har ikke prøvd den ennå, men skal smake på den ASAP. Hva med dere? Hva syns dere om smaken? Er den bedre enn Coca Cola Vanilla? mm den var knall! nesten like god som Vanilla Coke Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jepp,har smakt den.Ikke så godt som jeg trudde.Fikk ikke Xtra energy,var like sløv etterpå Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 vondt vondt vondt. Ingenting mer å si om den saken! DrErling Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 God den...Ikke siste flasken jeg kjøper av den Ah 2 i kjølern nå. -Savner Crystal- Den var kul. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 synes at den ikke var så verst, smakte en rar blanding arendals julebrus og cola! men jeg har smakt bedre! Lenke til kommentar
Z1mz Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har kjøpt Pepsi X en 4-5 ganger, og jeg synes det var godt Men... Selvfølgelig er vanlig Pepsi det beste da... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Men... Selvfølgelig er vanlig Pepsi det beste da... WTF, du mener vel Coca Cola? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 svar på topic: Nei... Lenke til kommentar
Miks_AI Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Noen som har smakt Orginal Coca Cola + Tine helmelk? Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Noen som har smakt Orginal Coca Cola + Tine helmelk? Inn i *varmt sted* så det må smake dritt! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Den smaker gammel cola med kullsyre. vanilla coke var MYE bedre (****** at dem fjerna den) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Vanlig Cola er gudd! Vanilla Coke smakte billig sukker. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Vanlig Cola er gudd! Vanilla Coke smakte billig sukker. Å kalle Vanilla Coke billig sukker blir som å kalle Da Vinci en ganske smart fyr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå