pebbe Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Solo og Pepsi blir laget av Ringnes, og jeg boikotter enda dem her i Stavanger.. Så det går i Cola Og Fanta her... eller billigbrus som Tropico Rema 1k sin Fiesta er ganske snadder! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Pepsi er BEST, det er det liten tvil om, men en ting jeg reagerer på.... Det er så mange her som drikker org. fanta... Solo er jo såå mye bedre. Mye sterkere og bedre sitrus smak.. Jeg kan fint drikke fanta, men da drikker jeg mye heller solo! har du noen gang vært på lan og drukket solosiestaasina? den første slurken er helt greit, men når den er lunka og daff er det ikke mye å spare på nei. sitter nå og drikker på min 3dager gamle fanta, futten er vekke forlengst, men smaken er fortsatt der smaker akkurat det samme enda hadde det vært en asina hadde det vært vann på toppen og appelsinsaft i bunnen Lenke til kommentar
consilium Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Hva med Grans' nye oppfinnelse... ...Halloween-brusen? Ja, den som er lilla... :o Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 ingenting slår coca-cola. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Usjameg, ille smak på Pepsi X. Men bedre en Vanilla. Btw driver Ringnes med reklamestunts på skolen vår hver fredag. Denne fredagen droppa de av gratis, kald Pepsi X og forrige gang var det Solo. Finfint det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Usjameg, ille smak på Pepsi X. Men bedre en Vanilla. Btw driver Ringnes med reklamestunts på skolen vår hver fredag. Denne fredagen droppa de av gratis, kald Pepsi X og forrige gang var det Solo. Finfint det Fyfaen så kynisk markedsføring, jeg syntes synd på dere som biter på det... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 huff jeg smakte på X i går... ikke bra, hvorfor klarer INGEN å lage en cola med god smak? (utenomoriginalen) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Pepsi X? Er det noe jeg har gått glipp av oppi det kalde nord? Hva skal Pepsi X smake? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Pepsi X? Er det noe jeg har gått glipp av oppi det kalde nord? Hva skal Pepsi X smake? De har tydeligvis prøvd å lage en brus som smaker dritt. Og det har de klart! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har ikke smakt den. Ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
jenna Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Var grei nok.. ikke så stor forskjell fra vanlig pepsi. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg syntes at den er veldig god, men vanilla coke var en xxxx's xxxxx brus! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 DEN ER VOND !!! Verre enn puddelekskrementer! Huff! Ingen effekt den der energi-greia. Var på Rema 1K på By-terminalen i Stavanger og kjøpte en, og seriøst, mine indre syrer trengte på på toget hjem til Sandnes. Uff! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 har smakt den, og det var ingen spesiellt god smak. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 skulle det ikke være oppkvikkende (farmakologisk speed-versjon) midler i pepsi x? merket ingenting i allefall uansett, skummet kultur/grønn te/ginseng-te er tingen foran pcen Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 den smaker hubba Bubba tyggegummi! :-? fakta! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 æææææææsj, tyggisbrus. Fy og fy, den var ille. Kastet meg straks over en original cola for å få vekk smaken, etser vel vekk restene Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det jeg syntes også! Smakte akkurat som om de hadde puttet tyggis eller no oppi.... Vanlia smakte helt forferdelig... en smak og kastet resten av flasken. Coca Cola 4 ever Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tror ikke akkurat Vanilla coke ble noe suksess...selvom jeg syntes den er kjempe god. Men ingenting slår original Coca Cola! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå