consilium Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har ikke prøvd den ennå, men skal smake på den ASAP. Hva med dere? Hva syns dere om smaken? Er den bedre enn Coca Cola Vanilla? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 den er like ille som Cola Vanilla... = Umiddelbare oppkastreflekser under inntak og forsøk på å fordøye faenskapen.. djevelens brygg! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 snodig smak kan vel ikke sammenlignes med vanilla Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 møkkavond ettersmak på den Lenke til kommentar
scenest Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg synes ikke den er like ille som vanilla. Cola er best ! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Smakte den brusen i begynnelsen av sommerferien, før den hadde kommet til norge (var i überdeütchland) den var god, ikke no mer :)Coca Cola er uansett best! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Syntes den var ganske god, minnet litt om Coca Cola Vanilla.. Helt grei brus, men ikke noe jeg kommer til å bruke mere penger på.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Smakte det ved et uhell. Pusen hadde kjøpt brus i beger og spurte om jeg ville ha og jeg tok en god slurt...FY flate...trodde jeg skulle spy. Måtte kjøpe meg ei cola for å glemme smaken Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 ikke verdens beste nei, men ikke i nærheten av vanilla coke i spy faktor.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Skulle nesten tro Fanta var den eneste brusen som greier å komme med likandes smker i ny og ne. Betyr det at fanta... eier? ;D Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 denne brusen smaker sååå kukk i ræva at jeg ikke aner ord for det engang.. drakk den uheldighvis to ganger... merkelig nok lærte jeg ikke førstegangen... Mn den smaker NESTEN ok når den er kald, ellers så smaker den voldtatt ******. så styr unna så sannt du ikke liker å kaste penger til helvete Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Er ikke så ille ,men jeg fikk en smak av en i klassen og drakk den ,men ikke noe mer. Drikker urge jeg.. Urge og fanta. Cola blir det fint lite av. Lenke til kommentar
merkur Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 smakte den for noen dager siden, jeg synes det ikke var så mye forskjell egentlig.... Står at det skal være energi brus egentlig men merka ikke mye på det heller.... :-? Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Cola er jo selfølgelig best, men Vanilla er ikke så verst det heller men da skal den være _KALD_ Drikker mest Cola jeg (L337 som jeg er) men det blir jo litt fanta, og da prater vi om fanta orginal. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Her går det i Pepsi X, Vanilla Coke og Fanta Shokata.. ingenting annet. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 helt ok den, smaker som Haribo cola flasker Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Skulle nesten tro Fanta var den eneste brusen som greier å komme med likandes smker i ny og ne. Betyr det at fanta... eier? ;D Fanta er jo eid av The Coca Cola Company, så da må jo Cola også eie.. men det viste vi jo.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jau, men la oss kalle det en "undersmak" av en "hovedbrus" da. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Pepsi er BEST, det er det liten tvil om, men en ting jeg reagerer på.... Det er så mange her som drikker org. fanta... Solo er jo såå mye bedre. Mye sterkere og bedre sitrus smak.. Jeg kan fint drikke fanta, men da drikker jeg mye heller solo! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Pepsi er BEST, det er det liten tvil om, men en ting jeg reagerer på.... Det er så mange her som drikker org. fanta... Solo er jo såå mye bedre. Mye sterkere og bedre sitrus smak.. Jeg kan fint drikke fanta, men da drikker jeg mye heller solo! Solo og Pepsi blir laget av Ringnes, og jeg boikotter enda dem her i Stavanger.. Så det går i Cola Og Fanta her... eller billigbrus som Tropico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå