Gå til innhold

Selge velbrukt Asus G73JH, pris?

Anbefalte innlegg

Har en Asus G7JH liggende som jeg aldri bruker, tenkte jeg kunne sjekke om den var verdt noe på bruktmarkedet.

Spesifikasjoner:

- Full HD-skjerm

- Intel Core i7-720QM processor (1.6GHz/2.8GHz Turbo Mode, 6MB L3 cache)

- ATI Mobility Radeon HD 5800 series 1GB GDDR5 graphics card

- 6GB ram

- 128GB SSD

- 320GB HDD

- blu-ray spiller

- Windows 7 ultimate

Batteriet er helt dødt, "å" tasten må presses skikkelig hardt for at den skal virke og den har noen kosmetiske feil:

Dekselet fremfor varsellampene har falt av

post-126784-0-46049400-1395872688_thumb.jpg

Hakk i skjermen (ingen bid deal, overser det etter de første fem minuttene)

post-126784-0-51871800-1395872814_thumb.jpg

Smeltet plastikk på to av tastene:

post-126784-0-59241800-1395872879_thumb.jpg

Utover dette er PCen fortsatt helt til å stole på, aldri hatt et eneste problem med den. Skjønner at det ikke er noe prakteksemplar akkurat, men er det mulig å få en lapp eller to tror dere?

Endret av picori
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hakk i skjermen (ingen bid deal, overser det etter de første fem minuttene)"

Seriøst? Jeg klarer ikke se på skjermen min hvis det er et støvkorn på den.

Den høres temmelig ramponert ut den maskina. Jeg sliter med å sette et estimat på den da den er så ødelagt at du måtte betalt meg penger for å ta den, men det kan jo hende du kan selge den til en blind person.

Å ta penger for noe sånt minner meg umiddelbart på scenen i Dum og Dummere hvor de teiper fast hue på den døde kanarifuglen og selger den til den blinde gutten.

Men mulig jeg bare er kresen. :omg:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Å selge brukt datautstyr kan være en utfordring, siden eierne ofte har særdeles høye ambisjoner om pris, med den opprinnelige prislappen i tankene og følelsen av "hvor lekkert produktet var som nytt"...

Bærbart er intet unntak, selv om fakta nok teller motsatt vei med slitasje, langt fra evigvarende batteri osv.

Denne her med de feilene som nevnes tror jeg nok havner i hundrekroners klassen. Du er heldig om du får noen hundrelapper mao.

Lenke til kommentar

Kan jo være noen som vil ha en dele laptop?

SSD disken og muligen blueray stasjonen om disse er i top stand og ikke veldig mye brukt kanskje man kan få 600 kr bare for de. Rambrikkene er ikke mye verdt, men kan brukes.

Men ja er jo enig at over 1000 kr kan bli vanskelig, siden maskinen er både litt utdatert og skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...