MorePower Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 for PCB revision 1.03, 1.04, and 1.06 only for PCB revision 2.0 and later only edit: Update SATA ROM to 4.2.15 Improve system stability with Hynix and PSC memory modules. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hmm du ga jo mye informasjon.. men hvis du skal update biosen så kan du sikkert bruke den først.. den har jeg å funker utmerket den vertfall Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 hmm du ga jo mye informasjon.. men hvis du skal update biosen så kan du sikkert bruke den først.. den har jeg å funker utmerket den vertfall ??. Skjønte ikke helt hva du mente nå. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Eneste som står i changelogen på asus website er "Improve system stability with Hynix and PSC memory modules.". Sansynligvis bare en microupdate med andre ord. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Får håpe at systemet blir mer stabilt da. at jeg ikek får system failed memor test under oppstart av og til etter oppdartet bios corsair minne og a7n8x deluxe rev2 Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Får håpe at systemet blir mer stabilt da. at jeg ikek får system failed memor test under oppstart av og til etter oppdartet bios corsair minne og a7n8x deluxe rev2 Høres ut som ustabil ram Hvis flere RAM- brikker, prøv en og en. Tror ikke en BIOS- update vil gjøre noe fra eller til. Du har sikkert forsatt garanti. Prøv å eliminer problemet :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå