mikael1997 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Hei, jeg vurderer å kjøpe en pulsklokke eller en treningsklokke, har sett på "Fitbit flex" og "polar loop" noen som har andre alternativer eller erfaringer med disse klokkene? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg har Fitbit Flex Gode ting med den: - Veldig behagelig rundt hånden - Trådløs synkronisering - Tåler vann, dusjing osv - Mye info som kommer i appen Dårlige ting: - Ikke særlig nøyaktig skritteller - Viser ikke annet enn % av mål du har klart direkte på båndet - Ikke alt for god batteritid om man er aktiv. Positive ting jeg har fått med meg om Loop er at du får mer info direkte på båndet og kan vel snakke med andre Polarprodukter(?) . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Hei, jeg vurderer å kjøpe en pulsklokke eller en treningsklokke, har sett på "Fitbit flex" og "polar loop" noen som har andre alternativer eller erfaringer med disse klokkene? Hva skal du bruke den til? Altså er det kun sykling? Svømming og løping, kun løping? Lenke til kommentar
mikael1997 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Hei, jeg vurderer å kjøpe en pulsklokke eller en treningsklokke, har sett på "Fitbit flex" og "polar loop" noen som har andre alternativer eller erfaringer med disse klokkene? Hva skal du bruke den til? Altså er det kun sykling? Svømming og løping, kun løping? Lenke til kommentar
mikael1997 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Hei, jeg vurderer å kjøpe en pulsklokke eller en treningsklokke, har sett på "Fitbit flex" og "polar loop" noen som har andre alternativer eller erfaringer med disse klokkene? Hva skal du bruke den til? Altså er det kun sykling? Svømming og løping, kun løping? Jeg skal bruke til løping og så kommer jeg sikkert til å bruke den når jeg er på treningsstudio Lenke til kommentar
KidArctica Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg slenger meg på her, siden jeg også er ute etter tips om en god pulsklokke. Har lest en del anmeldelser, men det er såpass mye å velge i at jeg er usikker på hva jeg faktisk trenger. Trener mye styrke, hovedsakelig crosstraining, og pulsklokken bør også fungere ok til bruk med ergometersykkel og tredemølle. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Polar gir veldig mye og nøyaktig data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå