Gå til innhold

Hvilken pulsklokke eller trenings klokke er verdt å prøve ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Fitbit Flex

Gode ting med den:

- Veldig behagelig rundt hånden

- Trådløs synkronisering

- Tåler vann, dusjing osv

- Mye info som kommer i appen

Dårlige ting:

- Ikke særlig nøyaktig skritteller

- Viser ikke annet enn % av mål du har klart direkte på båndet

- Ikke alt for god batteritid om man er aktiv.

Positive ting jeg har fått med meg om Loop er at du får mer info direkte på båndet og kan vel snakke med andre Polarprodukter(?) .

Lenke til kommentar

Hei, jeg vurderer å kjøpe en pulsklokke eller en treningsklokke, har sett på "Fitbit flex" og "polar loop" noen som har andre alternativer eller erfaringer med disse klokkene? ;)

Hva skal du bruke den til? Altså er det kun sykling? Svømming og løping, kun løping?

Lenke til kommentar

Hei, jeg vurderer å kjøpe en pulsklokke eller en treningsklokke, har sett på "Fitbit flex" og "polar loop" noen som har andre alternativer eller erfaringer med disse klokkene? ;)

Hva skal du bruke den til? Altså er det kun sykling? Svømming og løping, kun løping?

Jeg skal bruke til løping og så kommer jeg sikkert til å bruke den når jeg er på treningsstudio :)

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på her, siden jeg også er ute etter tips om en god pulsklokke. Har lest en del anmeldelser, men det er såpass mye å velge i at jeg er usikker på hva jeg faktisk trenger.

Trener mye styrke, hovedsakelig crosstraining, og pulsklokken bør også fungere ok til bruk med ergometersykkel og tredemølle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...