Gå til innhold

Ny nettbutikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann jeg har bare positive erfaringer med denna webshoppen.

Anbefales, haha å så store dere føler dere når dere "avslører" slike uskyldige spill. Jeg ler...

Sant at det blir litt lynsjemobb-stemning her på forumet når man oppdager feil hos webshopper. Sier ikke at det var riktig gjort av trdstarter, men dere kan det med å overdrive :)

Jeg kunne ikke gitt mer f i et dristig pr-stunt hvis shoppen holder det de lover

PS; Sugx - hvis du har tilknytning til stedet og, så tar jeg tilbake quoten min ;)

Lenke til kommentar

kanskje han skulle ventet med snikreklame til websiden var helt ferdig?

han virker jo ikke akkurat så smart da, tenker på det med e-mailen. tar

liksom ikke mer enn 2 minutter så har du e-mail på hotmail for eksempel.

jeg skal besøke den siden igjen når jeg kan klikke på en reklamebanner

på forsiden til HW for å komme der til.

Lenke til kommentar
Det kan jeg nesten garantere at ikke vil skje. HW.no skriver ikke redaksjonelle artikler for å presentere en ny nettbutikk. Ønsker man blest rundt firmaet sitt er det flere måter man kan få det på. Enten ved å vinne en webshop-test eller å kjøpe seg reklame slik som alle de andre nettbutikkene må gjøre.

Tja,vil det være en så stor prinsipiell forskjell fra å presentere den største nettbutikken da ?

Sikkert flere med meg som husker da dere av en for mange veldig uforståelig grunn flesket til med gratis(?)reklame for Komplett i form av en artikkel om firmaet, og attpåtil et selvskrytende intervju med big boss selv ( http://www.barbara.no/nyheter/mars/260303.html ). Dere hevdet jo hårdnakket at dette kun var den første artikkelen i en serie hvor mange norske nettbutikker skulle få lov til å presentere seg selv, men disse uteble vel mystisk nok.

Dette er noe jeg har savnet selv. Skal mase litt på Mohammed her.

Vi kommer til å følge opp denne serien så fort vi er ferdig med produktguiden vår som tar ganske mye tid for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Jaja. Snik reklame er ikke bra nei.

jeg begynte å lure selv når jeg leste den første posten.

Det beste ville nok å ha kjøpt reklame plass på hardware eller no.

Men egenlig så er jo snik reklame en genial ting, hvis du klarer å lure det inn.

Snik reklame guiden:

Først må du lage en bruker med et bra navn.

Så begynner du å poste gode svar på mange poster og viser tilbud hos mange webshoper og forteller om alt det nye utstyret du har kjøpt. skriv gjerne tester på div. varer slik som flere brukere har gjort i forumet. Når du svarer i forumet så må du skrive fyldig og velformulert. Når du blir en slik super bruker så hører faktisk brukerne på deg.

Når forum brukerne er blitt vant til deg og tatt deg inn i varmen og vet at du er seriøs, så kan du du så smått gå videre i planen. fortsett å svare på mange poster så bra du kan.

Legg ut en reklame med et godt tilbud på en vare som er "inn" eller "hot" i data verden.

mens tilbudet varer skriver du i forumet at har slått til på tilbudet på reklamen. (ingen vet at du driver butikken) for du har lest gode tester på nettet, og at du får varen selv så skal du og skrive en test. du tester varen og forteller hvorbra den er (feks en lcd skjerm) og at de er null ghosting og slikt så sier du at du sparer feks 500kr på å kjøpe den på samme plass som du har gjort iforhold til feks komplett eller psdata.

siden du er en super bruker og skryter mye om varen så vil brukere slå til og da gjerne på din butikk. de kjøper da gjerne fler varer hvis du har flere gode priser ( produkter som gjerne passer bra med lcd skjermen du har på tilbud) Tilbudet ditt må vare i en ganske lang periode slik at flere brukere tester også skjermen de har kjøpt og forteller hvor bra den er.

Plutselig vil alle ha samme skjermen.

Du spør alle som har kjøpt samme skjerm om de også skal skrive en liten rapport om hva de syntes om skjermen. En fin domino effekt.

Servicen må også være god på butikken din. Svare på spørsmålene du får på telefon og mail så fort så mulig. Hvis noen varer har defekter som noen ganger uheldigvis skjer så vis forståelse og hjelp kjøperen med å gi ny vare eller prøve å gi support over telefon.

hvis kjøperen er fonød vil han mange ganger fortelle om det på hw.no. da må du også fortelle om hvor god service du fikk derifra.

Etterhvert som brukeren har godtatt butiken din som en av de bedre. så kan du anbefale butikken din oftere i forumet (men med en viss grad av forsiktighet) .

Og voila du er nå en littt lykeligere forettnings mann. En langsom prosess men kan lønne seg enormt for bedriften.

-z-

Lenke til kommentar

power-z: sensurer deg selv før andre får noen gode ideer.

Hmm, lurer på hve snekker'n _egentlig_ jobber med..? :green:

Neida, cluet her er egentlig å kjenne forumet litt, og heller alliere seg med en av brukerne som har brukbart med respekt på forumet. Det er ikke snakk om reklame, men rett og slett la denne personen få et produkt litt billigere. Er man billig nok så kommer denne personen tilbake, og da har snøballen begynnt å rulle.

Lenke til kommentar

TJA.. det er også da meget mulig at de fleste dataintresserte er jo da i jobb innen det de er intresserte i da!!! i så fall så bruker da alle snikreklame.. kanskje akkurat du gjør det!! ? hvem vet :shrug:

men dette var da lol azz. :lol::lol: at noen kan være så dumme å avsløre seg selv da.. tror flygelen trolig har jobbet i komplett.no sammen med han som avslørte ham.... ellers tror jeg ikke noen ville ha tatt ham da!!! (sant eller ikke det får man ikke vite!!) Det er også da slik at mange prøver å selge selv direkte fra norek/hatteloco(eller no sånn) og de driver da med seriøs handel(noen iallefall) men de tar for høy pris..

Det er også ikke så lurt å prøve å legge ut informasjon her om databutikker uten å vite at man faktisk har en butikk da..

Vil gjerne se hvor tec butikken ligger hen.. så kan jeg se det selv med egne øyne... bor jo på sørlandet (kanskje jeg er en som driver med snikreklame?? :lol::lol: Pass på for paranoia!!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ok, dere har kanskje rett , har sett det maaange ganger før :)

Er enig i den.. pokker at man glemte epost adressen. :-D

Men alikvel , jeg kan komme med en kort presentasjon her.

Techline Communications er et selskap fra Sandefjord / oslo.

Drevet av IT intresserte mennesker, som har sett seg lei av mono / duopolet på dataprodukter her tillands.

Vårt mål er å matche prisene til de fleste andre "store" butikkene for å skape litt konkuranse i markedet.

Dette vil ikke være ekstremt lønnsomt for oss, men vi håper på å kunne klare å ryste opp markedet litt.

Grunnen til at vi ønsker dette, er at vi VET hva andre butikker (vil ikke nevne navn) sitter igjen med etter et endt salg, og sammenlignet med andre land (USA, FR. m.fl.) , mener vi at dette ikke er riktig.

Beklager hvis vi har fornærmet eller forulempet noen.

Vi håper at vi klarer å få med så mange som mulig i kampen mot de store.

For å informere litt om varer, så blir mye av våre varer importert fra USA , Frankrike og england.

Håper dere joiner oss.

Med vennlig hilsen

Christian AKA Flygel

Techline

Du forsto at reklame var uønsket fra de tidligere innleggene, og derfor synes du det var en god ide å poste enda et innlegg med enda mer reklame?

Gratulerer - du står nå øverst på listen over webshops som jeg anbefaler at mine kolleger/kunder holder seg _langt_ unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...