Chad Thundercock Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Vurderer å kjøpe noen originale BMW felger som jeg har lyst å montere på en MB w210. Selgeren oppgir dekkene å være 235/40 og 225/40, r18. Kan noen utifra bildet si om disse passer en w210? Det som gjør meg bekymret er om felgene har riktig design for å passe navet på merca... Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Kommer ann på innpress. boltsirkel er vel samme på 5 bolt merce og bmw. Dekka der er i hvert fall bare og kaste. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Jeg vet ikke hvordan det er med senterhullet, men det kan også lage krøll. Boltsirkel er IKKE samme på BMW og Mercedes.. Mercedes har 5-112, mens BMW har 5-120 Endret 26. mars 2014 av Snylter Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg vet ikke hvordan det er med senterhullet, men det kan også lage krøll. Boltsirkel er IKKE samme på BMW og Mercedes.. Mercedes har 5-112, mens BMW har 5-120 Ja det stemmer kanskje det Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Da passer de nok ikke. Synes dog denne type felger er fantastisk på mercedes, noen som vet om disse finnes i 5-112? Endret 26. mars 2014 av dicktator Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 AMG har hatt noen felger som ser omtrent sånn ut.. CLS 55 er vel levert me noe sånt trur eg. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Da passer de nok ikke. Synes dog denne type felger er fantastisk på mercedes, noen som vet om disse finnes i 5-112? 01_850155537.jpg Selvfølgelig finnes de i 5x112, du ser det jo på bildet Felgene Snylter snakker om er disse: Felgene som sitter på den W210 du har postet bilde av virker som noen billigfelger. Jeg har sett massevis av sånne felger på diverse biler, bl. a. Toyota, Volvo 240 (ja, du legger godt merke til hvor feil og hvor lite tidsriktig nye felger er på gammel bil) og diverse japse. Jeg mistenker sterkt at det en gang i tiden, og kanskje nå, var veldig moteriktig med slike felger. Av den grunn så har det antageligvis vært import av større skala av slike felger til Norge (som bærer merke som f. eks. norske merker som Larzon osv. som importerer en del felger), og som skaper de utrolig populære og grisebillige felgpakkene. Hadde ikke blitt sjokkert om jeg hadde funnet felgpakke med lignende felger og nye dekk til 6000 kr. Råder deg til å ta en titt på Finn.no og bla gjennom de utrolig mange felgpakketilbudene, eller sjekke Dekkonline.com, da disse også har mye billige felgpakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå