viuldriftking Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Viste dere at dere kan lagre/bruke opptakene på Playstation 4 på dataen/youtube. Her forklarer jeg hvordan dere gjør det. Altså dere må publiserer videoen deres på facebook. Bare husk å publisere dem som offentlig og ikke bare venner. Så kopierer dere linken til videoen på facebook og limer den inn på www.downvids.net På venstre siden under der dere limer inn linken, kan dere velge format på videoen. Normal 480p HD720p OG FullHD 1080p Deretter trykker dere på ikonet med Download. Da kommer det opp en nytt ikon der det står:Download this video Høyreklikk på dette ikonet, å velg Save target as/ Lagre som. Deretter lagrer du videoen der du vil ha den. Da blir videoen lagret, så da kan dere gjøre hva dere vil med videoen. Feks laste den opp til youtube. Lykke til Her er min første video, så dere kan se hvordan det ble: https://www.youtube.com/watch?v=KkA97-vj-Hk Endret 26. mars 2014 av viuldriftking 1 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Takker..Da fant jeg ut hvorfor jeg ikke fant videoene på FB! Får bare håper at oppdateringen til PS4 kommer snart though..Vil bruke elgatoen igjen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Takker..Da fant jeg ut hvorfor jeg ikke fant videoene på FB! Får bare håper at oppdateringen til PS4 kommer snart though..Vil bruke elgatoen igjen! Har gjort det siden eg fikk PS4'en. Du trenger bare en slik Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Meningen her er at man ikke trenger en slik Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 orker ikke mer ledninger, venter heller til oppdateringen kommer Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Hva skal du med ledning egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå