IceCool Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Fins det noen andre online "syntetiske angripere" enn shields up som kjører "angrep" for å teste brannmuren. Lenke til kommentar
esk Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Symantec hadde noe sånt før, det er mulig at de har det fortsatt, men det er lenge siden jeg så etter... Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 bare gi oss ditt ip nummer, og hvilket operativsystem du har. Og hvis du er ekstra snill så sier du hvilke oppdateringer du har gjort!. Så kan vi brukerne her teste hvor sikker du er. :-? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Hehe nei har fast IP så vil ikke ha script kiddies som prøver seg HELE tiden Testet på Sygate og det eneste den fant ut var IP, operativ system og nettleser tror jeg det var, hvor ille er det da? Har både Windows firewall og ZoneAlarm på high protection. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Mye rart som var open på UDP scan hva nå det kommer av...men der var de eneste "hullene" som ble detected. Lenke til kommentar
llehsirK Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 bare gi oss ditt ip nummer, og hvilket operativsystem du har. Og hvis du er ekstra snill så sier du hvilke oppdateringer du har gjort!. Så kan vi brukerne her teste hvor sikker du er. :-? Hvis du ikke finner ut hvordan os han har med ipen tror jeg jaggu ikke du skal prøve deg som en hacker Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Symantec Security Check Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå