RajJ Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Jeg skal ha en viktig tysk framføring (vg3) om Hvordan/Hvorfor kom Hitler til makten.. Jeg har ved hjelp av erfaringen fra historie timen og boka og wikipedia laget en manus, men jeg er ikke så flink i tysk og da har jeg sikkert gjort en god del oversettelse feil og grammer/ordstilling feil. Så hvis noen kunne være så snill og se gjennom manuset mitt å kommentere om feilene/ordstilling så hadde det vært til mye hjelp Jeg har ikke klart å finne en passende oversettelse for noen av setninger (står i rødt) så om du kunne kommentere også dette hadde det vært helt konge Det som står under "Resten av historia kjenner vi alle: 2. verdenskrig.." med fet skrift er bare en oversikt/disposisjon for meg selv så den kan du se bort ifra. Tusen takk for all hjelp Wie oder warum kam Hitler an die Macht 1933 (1).docx Endret 26. mars 2014 av RajJ Lenke til kommentar
RajJ Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Har framføring på fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå