FordF Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har problemer med mitt All in wonder kort. Ikke funker TVen, ikke funker det å spille med, ikke noe, eneste som funker er det vanlige displayet. Har installert ALT av det nyeste av drivere og patcher. Win2K med SP4 Viatech 4 in1 DirectX9.0b Mitt system er: 350 Watt strømforsyning Asus A7V-E hovedkort Duron 1300 (Ikke overklokket) 256 MB SD-RAM Har dere noen tips på hva jeg kan prøve her??? Lenke til kommentar
FordF Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Det var lite med hjelp å få her ja......... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Installer Catalyst 3.8 det burde hjelpe Finner de på www.ati.com Lenke til kommentar
FordF Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Det gjorde jeg i går, samme problemet......... Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 FordF: Kutt ut bumping. Hvis noen kan hjelpe deg, så hjelper de deg. Ett tips til å få rask hjelp: Lag gode beskrivende topics. Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg skal forsøke å hjelpe, det er en feil i DX9.0b som ødelegger for AIW kortet. Last ned denne fixen fra MS sine sider. http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Når du har lastet ned denne fixen oppdater MMC til versjon 8.7. Dette funket iallefall for meg. Hvis det ikke ordner seg kan du gå til www.rage3d.com og inn på forumet til AIW kortene så vil du se en lang tråd som omtaler dette problemet. Ronnie Lenke til kommentar
FordF Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Huff, takker for hjelpen der, men nå er jeg sikkert dum, hva er MMC? :-D Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det er Multi Media Centeret til ATI, det er den softwaren som inneholder TV-Tuner, DVD, File Player etc. Det er akkurat released en ny versjon som heter 8.7 Det virker kanskje som du ikke er helt kjent med AIW kortene, men en annen ting som er viktig er VDM driverne, de er også å finne på ATI sine sider. Dette er drivere som får TV kortet til å fungere. Ronnie Lenke til kommentar
FordF Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Og vet dere hvordan?????? Vel, først avinstallerte jeg alle driverne...... Og hadde noen Svartens problemer med å installere kortet, fikk det ikke inn i det hele tatt, fordi det sa at det trengte at standard VGA (som det hadde) Og jeg ble meget lei...... Så da gikk jeg gjennom alt sammen igjen. Fjerna først begge kortene i Device manager, gikk inn i add/remove programs, fjerna alle spor av drivere, restarta maskinen, fjerna alle ATI devices og Codecser i Sound, video and Game devices, restarta, installerte driverne, og VOILA!!!! :-D Jeg tror jeg noen ganger er FOR sta!!!! Men da er spørsmålet, kan det være en WindowsCodec eller en codec fra mitt Creative 5.1 Kort som har gjort dette????? Lenke til kommentar
Orak Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du kan modde kortet til 9800NP/9800PRO spørs hvilken ram type du har, du kjører 4 pipelines nå og du kan enable 4 til og få 8 som 9800pro og np har. Last ned denne: http://www.ocfaq.com/softmod/ati2mtag.11434.zip Denne er for Catalyst 3.8 Hvis du ikke vet hvordan du gjør det så finner du sikkert 1000 forklaringer på hvordan man skal gjøre dette. Lenke til kommentar
FordF Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Tror ikke jeg gidder å modde nå :-) Først fått det å funke, så tror jeg at jeg holder meg til det :-) Blir nok først om noen mnder når jeg er ferdig å shoppe det jeg skal ha.... Når jeg er ferdig, har jeg brukt totalt 30 000 på min pc siden jeg kjøpte den for 4,5 år siden... Eneste som da vil være igjen av den "første" PCen vil være min floppy... LoL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå